شهردار منطقه ۲۰ شهر تهران خبر داد:

اجرای فعالیت های عمرانی در مدارس جنوب تهران

شهردار منطقه بیست تهران روند پیشرفت ۱۱۷ فعالیت عمرانی، در یکصد مدرسه این منطقه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ۲۰ هزارمترمربع از فضای مراکز آموزشی آسفالت و ایزوگام شده است.

کد مطلب: ۶۶۴۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سید احمد صفوی در جریان بازدید میدانی از فعالیت های طرح استقبال از مهر گفت: روند بهسازی ۱۰۰ مرکز آموزشی منطقه بیست با اجرای ۱۱۷ فعالیت عمرانی در مرحله پایانی است و تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید به کادر آموزشی مدارس تحویل می شود.

وی در ادامه ارتقاء سطح خدمات آموزشی، فرهنگی و بهداشتی دانش آموزان را از مهمترین اهداف طرح استقبال از مهر برشمرد و افزود: ۲۰ هزار مترمربع روکش آسفالت و پوشش ایزوگام و ۳۰ هزار مترمربع نقاشی و رنگ آمیزی در فضاهای داخلی و بیرونی مدارس منطقه بیست از مهمترین خواسته های اداره آموزش و پرورش بوده که با نظارت کارشناسان فنی انجام شده و به زودی به اتمام می رسد.

صفوی به اجرای طرح استقبال از مهر در محدوده حریم و روستاهای حاشیه ای منطقه بیست نیز اشاره کرد و افزود: اجرای ۲ هزار مترمربع روکش آسفالت و ایزوگام، ۲ هزارمترمربع نقاشی و رنگ آمیزی و مرمت ۷۰۰ مترمربع سرویس بهداشتی، دیوارو پنجره های کلاس های آموزشی از جمله مهمترین فعالیت های عمرانی در مدارس روستاهای شهرری بوده است.

شهردار منطقه ۲۰ یادآور شد: فعالیت های ترافیکی در قالب ایمن سازی و افزایش تابلوهای ترافیکی مسیرهای منتهی به مدارس، فعالیت های عمرانی و روکش آسفالت در معابر پیرامونی مراکز آموزشی و اجرای برنامه های اجتماعی در قالب طرح باز باران از دیگر فعالیت های پیش بینی شده طرح استقبال از مهر برای آماده سازی فضای عمومی شهر و افزایش رضایتمندی دانش آموزان و خانواده های آنها است که طبق برنامه زمان بندی شده به اجرا می رسد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار