چهارمحال و بختیاری

آغاز طرح فروش فوق العاده بازگشایی مدارس

طرح فروش فوق العاده ویژه بازگشایی مدارس در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

کد مطلب: ۶۶۳۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از چهارمحال و بختیاری؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در این طرح که تا پانزدهم مهرماه ادامه دارد لوازم التحریر ،کیف و کفش و اجناس مورد نیازبا 15 درصد تخفیف ارائه می شود.

سید نعیم امامی با بیان اینکه قیمت اجناس در این طرح ، یکسان سازی شده و کالای ایرانی به مشتریان ارائه می شود، افزود: برخی واحدهای صنفی فروش فوق العاده اجناس خود را از نیمه شهریورآغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تمامی اصناف در این فروش فوق العاده ملزم به نصب بنر سردرب مغازه خود هستند، افزود: 200 واحد از صنف کیف و کفش در سطح استان چهارمحال و بختیاری در این طرح شرکت دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با شروع فروش فوق العاده طرح بازرسی اصناف نیز تشدید می شود.

گفتنی است؛ 31 هزار و 604 واحد صنفی شامل سه هزار و 443 واحد تولیدی، 16 هزار و 247 واحد توزیعی، پنج هزار و 963واحد خدماتی زیرمجموعه ،170 اتحادیه و نه(9) اتاق اصناف در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.

به گزارش پانا؛ در سال تحصیلی جاری بیش از 180 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در دو هزار و 400 مدرسه استان چهارمحال وبختیاری مشغول به تحصیل خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار