کتاب های درسی از امروز به مدارس ارسال می‌شوند

کتاب های درسی پایه های پیش دانشگاهی و فنی‌وحرفه ای و استعدادهای درخشان از امروز به مدارس سراسر کشور ارسال می شود.

کد مطلب: ۶۶۳۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، بر اساس تقویم اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، ارسال کتاب های درسی دوره های تحصیلی آموزش پیش دانشگاهی، متوسطه دوم شاخه فنی و حرفه ای (پایه دهم و یازدهم) و کتاب های درسی تکمیلی مدارس دوره اول متوسطه ویژه استعدادهای درخشان (پایه های ۷ و ۸ و۹) که از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com ثبت سفارش شده اند، از امروز 20 شهریور 96 از مناطق آموزش و پرورش به مدارس آغاز می شود.

ارسال این کتاب ها به مدارس تا 31 شهریور 96 به اتمام خواهد رسید تا در شروع سال تحصیلی در میان دانش آموزان توزیع شود.

به گفته لیدا نیک روش مدیر کل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش، در صورت تغییر مدرسه محل تحصیل دانش آموز تا قبل از صدور حواله از منطقه به مدرسه، امکان اصلاح سفارش از طریق سامانه وجود دارد. در صورت جا به جایی دانش آموز در سطح مدارس همان استان و ثبت اطلاعات در مدرسه های مبداء ومقصد، اطلاعات محل تحویل کتاب دانش آموز به طور خودکاردرسامانه اصلاح و کتاب های درسی دانش آموزدرمدرسه جدید تحویل می شود و چنانچه جا به جایی دانش آموز به مدارس استان دیگر و ثبت اطلاعات در مدرسه های مبداء ومقصد، دانش آموز ملزم به اصلاح سفارش خود می باشد، کتاب های درسی دانش آموز، در صورت اصلاح سفارش، در مدرسه جدید تحویل می شود.

وی افزود: در صورت جا به جایی دانش آموز بعد از صدور حواله از منطقه به مدرسه، کتاب های درسی دانش آموز، از طریق مدرسه محل تحصیل قبلی (محل ثبت سفارش اولیه) قابل تحویل است.

همچنین طیق اعلام طلایی زواره، معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، توزیع کتاب‌های درسی دوره متوسطه اول و دوم که از طریق کتاب فروشی‌ها انجام می‌شود در تمام استان‌ها به جز تهران و البرز از 20 شهریور و در استان تهران و البرز از 25 شهریور آغاز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار