سرپرست آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب:

شایسته سالاری، از پیام هاي مهم غدیر است

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب در جلسه شورای اداری گفت: از پیامهاي مهم غدیر پیام شایسته سالاری است.

کد مطلب: ۶۶۳۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،عیسی رضایی ضمن اشاره به ابعاد شخصیت والای مولای متقیان علی (ع) و با بیان این که سیره حضرت علی(ع) اسوه ایثار و نماد وحدت برای مسلمانان است افزود: حضرت علی (ع) گوهر درخشان معنویت و اخلاص و نماد واقعی عدل و برابری و مساوات است .

وی همچنین با اشاره به این که رضایت عمومی، حقوق مردم و همسان بودن و عدالت از مهم ترین ویژگی های حضرت علی است، اظهار داشت: از پیام هاي مهم غدیر پیام شایسته سالاری است. رضایی در بخش دیگر سخنان خود به اجرای مطلوب پروژه ملی مهر در مدارس این شهرستان با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تاکید کرد و بیان داشت: فراهم کردن بستر مناسب برای بازگشایی مدارس مهمترین هدف اجرای پروژه ملی مهر است که مدیران مدارس باید جهت خلق مدرسه ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی تلاش کنند. سرپرست آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب در ادامه انسداد مبادی بی سوادی و جذب تارکان تحصیل را از اولویت های مهم آموزش و پرورش رودبار جنوب عنوان کرد و گفت: از رسالت های مهم آموزش و پرورش به عنوان نهادی تاثیرگذار در جامعه برقراری عدالت آموزشی است که این امر با اجرای طرح انسداد مبادی بی سوادی تحقق می یابد .

عیسی رضایی در ادامه این جلسه تصریح کرد: تقارن شروع سال تحصیلی با محرم و هفته دفاع مقدس ،برنامه های مربوط به بازگشایی مدارس باید حال و هوای محرم و دفاع مقدس را داشته باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار