با پايان پيكارهاي هفته دوم

پاس قم صدرنشين كاراته ايران شد

تيم كاراته باشگاه پاس قم با تداوم پيروزي‌هاي خود مقابل حريفان در صدر جدول رده‌بندی پيكارهاي ليگ كاراته پسران ايران جای گرفت.

کد مطلب: ۶۶۳۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، در شرایطی که رقابت‌های لیگ‌ کاراته باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی پایه جریان دارد، نمایندگان قم که در سال‌های گذشته همواره جزو مدعیان قهرمانی بوده‌اند، امسال در هر کاتا و کومیته دو بخش دختران و پسران برای کسب عناوین برتر این مسابقات در سال 1396 برابر رقبا به میدان می‌روند.

رقابت‌های هفته دوم از بخش کومیته لیگ‌های جوانه و آینده‌ سازان پسر ایران در حالی به انجام رسید که تیم‌ های باشگاه پاس و میثم تمار به نمایندگی از قم در این مسابقات به میدان رفتند و پاس با تداوم پیروزی‌های خود صدرنشین شد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، پیکارهای هفته دوم لیگ کومیته جوانه و آینده‌سازان کاراته پسران باشگاه‌های ایران به میزبانی هیأت‌ کاراته استان مرکزی در شهر اراک به انجام رسید و نمایندگان قم در مجموع عملکرد موفقی داشتند.

در رقابت‌های لیگ جوانه و از گروه دوم مقدماتی، در مرحله سوم دور رفت که تیم هتل جواهر شرق استراحت داشت، باشگاه پاس قم با نتیجه 12 بر 9 مغلوب هیأت‌ کاراته رفسنجان شد اما در مرحله چهارم با نتیجه 18 بر سه از سد تیم کارگری خراسان‌رضوی عبور کرد.

در گروه چهارم این رقابت‌ها نیز آکادمی کاراته میثم تمار قم در مرحله سوم با نتیجه 18 بر سه از سد باشگاه شهید کبگانیان عبور کرد و در مرحله نخست دور برگشت با همین نتیجه برابر تیم کاراته نام‌آوران سوادکوه نتیجه را واگذار کرد و شکست خورد.

سپس نوبت به رقابت‌های لیگ آینده‌سازان کاراته ایران رسید و در مرحله سوم دور رفت تیم پاس قم با نتیجه 21 بر صفر از سد نارین صنعت آریا عبور کرد و در مرحله نخست دور برگشت با نتیجه 12 بر 9 برابر تیم کاراته آکادمی نوری نتیجه را واگذار کرد.

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار