به گفته رئیس فدراسیون ورزش مدارس آسیا:

میزبانی شیراز رویدادی به یاد ماندنی در مسابقات فوتبال مدارس آسیا

رئیس فدراسیون ورزش مدارس آسیا گفت: فدراسیون ورزش مدارس آسیا اطمینان دارد که چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال مدارس آسیا به میزبانی ایران و شهر شیراز در وضعیت مطلوبی برگزار می شود و مطئنیم که این دوره رویدادی به یاد ماندنی برای شرکت کنندگان خواهد بود.

کد مطلب: ۶۶۲۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، رئیس فدراسیون ورزش مدارس آسیا در آئین افتتاحییه چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال مدارس آسیا اظهار داشت: فدراسیون ورزش مدارس آسیا از برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال مدارس آسیا در ایران و شهر شیراز بسیار مسرور است و این مسابقات در راستای پیشرفت، تعالی و پرورش دانش آموزان در قالب مسابقات ورزشی با شناخت فرهنگی در تعامل با دانش آموزان کشور های عضو مجمع فدراسیون، قشر موثر هر جامعه، است.

هانلو میونگ افزود: این مسابقات برای انتقال تجارب و مهارت ها، آموزش تفکر خواستن، متعهد بودن و مهم تر از همه تقویت روحیه ورزشکاری است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین استان فارس در جهت برگزاری این دوره از مسابقات و ابراز خرسندی از برگزاری این دوره در کشور ایران و شهر شیراز، افزود: فدراسیون ورزش مدارس آسیا اطمینان دارد که چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال مدارس آسیا به میزبانی ایران و شهر شیراز در وضعیت مطلوبی برگزار می شود و مطئنیم که این دوره رویدادی به یاد ماندنی برای شرکت کنندگان خواهد بود.

چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال مدارس آسیا با حضور 7 تیم از کشور های چین، هند، مالزی، سنگاپور، اندونزی، سریلانکا، کره جنوبی، ایران و یک تیم از استان فارس به عنوان تیم ب ایران به میزبانی ایران و شهر شیراز از 15 تا 25 شهریور ماه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار