معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان خبر داد

توزیع 27 هزار بسته لوازم التحریر ایرانی در بین دانش آموزان مناطق محروم

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، 27 هزار بسته لوازم تحریر ایرانی در بین دانش آموزان مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

کد مطلب: ۶۶۲۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، حجت اله نریمانی گفت: این اقلام شامل دفتر، مداد، مداد تراش، مداد پاک کن، مداد رنگی، خط کش و خودکار می باشد که توسط موسسه جامعه یاوری فرهنگی با همکاری بانک آینده جهت کمک دانش آموزان مناطق محروم اهدا شده است.

وی با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش استان روز دوشنبه 13 شهریور ماه تعداد 15 هزار بسته لوازم التحریر تحویل گرفته است؛ گفت: 12 هزار بسته دیگر نیز تا قبل از آغاز سال تحصیل تحویل و در بین شهرستان ها و مناطق تابعه استان توزیع خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان ارزش ریالی این اقلام را بالغ بر دو میلیارد ریال دانست و اظهار داشت: این اقلام با همکاری اداره انجمن اولیا و مربیان شهرستان ها و مناطق استان در بین مدارس توزیع می شود.

به گفته نریمانی این اقدام خیرخواهانه همزمان با آغاز سال تحصیلی و در راستای محرومیت زدایی و توجه ویژه به مناطق محروم و روستایی صورت گرفته است تا شاهد مهری با نشاط در مدارس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار