همدان در ترویج فرهنگ استفاده از مجلات رشد رتبه نخست را کسب کرد

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش استان رتبه نخست کشور را در ترویج فرهنگ مطالعه و استفاده از مجلات رشد در بین دانش آموزان و فرهنگیان کسب کرد .

کد مطلب: ۶۶۲۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، مصطفی خزاعی گفت: مجلات عمومی رشد، مکمل کتاب های درسی و یکی از منابع کمک آموزشی غنی در حوزه آموزش می باشد که در جهت تبیین و غنی سازی محتوای درسی دانش آموزان توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی به صورت ماهانه در اختیار تمامی دانش آموزان قرار می گیرد .
خزاعی تصریح کرد: مجلات رشد تخصصی ویژه آموزگاران، دبیران و مدیران به منظور افزایش مهارت های حرفه ای و آشنایی آنان با آخرین تغییرات کتب درسی به صورت فصلنامه در سطح مدارس استان توزیع می شود .
وی افزود: آموزش و پرورش استان با کمک مسوولان، نمایندگان مجلات رشد، مدیران، آموزگاران و دبیران طی 4 سال گذشته رتبه نخست کشور را در حوزه ترویج فرهنگ استفاده از مجلات رشد را کسب کرده است که این موضوع بیانگر این است که سرانه مطالعه در بین دانش آموزان افزایش یافته است .
سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت متبوع با بررسی عملکرد استان‌ها طی سال تحصیلی، شهریورماه هر سال در گردهمایی کشوری رسانه‌های آموزشی، رتبه استان ها اعلام می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار