با حضور شهردار منطقه ۲۰ صورت گرفت:

قدردانی از ائمه جماعات و مداحان شهرری

مراسم تجلیل از ائمه جماعات و مداحان شهرری با حضور شهردار منطقه ۲۰ برگزار شد.

کد مطلب: ۶۶۲۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، سید احمد صفوی شهردار منطقه ۲۰ ، از خدمات و فعالیت های دوجانبه ائمه جماعات، مداحان و شعرای مذهبی شهرری قدردانی کرد.

وی در ادامه مشارکت و همکاری ائمه جماعات در آگاه سازی شهروندان را بسیار اثرگذار و ارزشمند برشمرد و از مساجد به عنوان پایگاه های فرهنگی محلات یاد کرد.

این نشست صمیمی با حضور ۲۰۰ نفر از ائمه جماعات و مداحان منطقه ۲۰ در مسجد سجادیه برگزار شد و ائمه جماعات نیز از خدمات شهردار منطقه بیست در خصوص حمایت از بهسازی مساجد و اماکن مذهبی قدردانی کردند.

ساخت مسجد و رفع نواقص عمرانی مساجد از اولویت های مدیریت شهری بوده است و طی سال ۹۵ بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و بهسازی اماکن مذهبی صرف شد.

فعالیت های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری منطقه بیست همواره با محوریت مساجد برگزار می شود تا علاوه بر تقویت این اماکن مذهبی که به عنوان پایگاه های اجتماعی محلات هستند، موازی کاری های احتمالی نیز حذف شود.

شایان ذکر است ،مراسم تجلیل از ائمه جماعات و مداحان شهرری با حضور شهردار منطقه، معاون اجتماعی و فرهنگی و تعدادی از مدیران شهرداری منطقه بیست در مسجد سجادیه شهرری برگزار شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار