وزیر اطلاعات در میناب:

اگرکوتاهی درحادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان باشدپیگیری وبرخوردخواهدشد

وزیر اطلاعات با حضور در مراسم ساگرد روحانی مبارز عباس عباسی در میناب گفت: از خوبی‌ های میناب است که هم درحج، ترور ودیگرعرصه‌ها شهدایی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

کد مطلب: ۶۶۲۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، حجت الاسلام سید محمود علوی با حضور در بین خانواده های دانش آموزان مینابی حادثع واژگونی اتوبوس و سالگرد ارتحال مجاهد فقید مرحوم عباس عباسی گفت: اگر کوتاهی و تقصیری در حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان باشد پیگیری و برخورد خواهد شد که استاندار هرمزگان مسئول پیگیری این موضوع میباشد .

وزیر اطلاعات تاکید کرد: تیزهوشانی که برای کشور سرمایه و مایه برکت هستند باید با یک برنامه ریزی درست حفظ کنیم و از بروز برخی حوادث که منجر به از بین رفتن سرمایه های انسانی می شود جلو گیری کنیم.

وی با اشاره به ضایعه جان باختن گل‌های پرپرشده هرمزگانی در سانحه واژگونی اتوبوس و تسلیت به همه مردم ایران، عنوان کرد: سلام و تسلیت رئیس جمهور را به خانواده این عزیزان رساندم.

وی اظهار داشت: تمامی قصور و تقصیرات در زمینه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان قطعا رسیدگی خواهد شد و با عوامل برخورد می شود.

وی افزود: میناب لنگرگاه مکتب اهل بیت و تشییع میباشد که در هرجای کشور اگر مینابی حضور داشته باشد عطر و عشق اهل بیت در آنجا حس می شود.

علوی با بیان چند حدیث از اعمه که مرحوم عباسی مصداقی از این احادیث میباشد اظهار داشت: مرحوم عباسی شخصیتی مجاهد و تأثیرگذار، که او یک عالمی بود که حرف حق را بدون مجادله‌ بیان میکرد و از خدمت کردن به مردم و اسلام و انقلاب هیچ کوتاهی فروگذار نمی کرد و تجلیل به عمل آوردن از چنین شخصیتی ارزش دارد.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: مردم میناب بعد از گذشت چهارده‌ سال باز هم با حضور در مراسم گرامیداشت مرحوم عباسی نشان دادند که با خاموش شدن ستارگانی چون عباسی ستاره ای دیگر جای او را نمی تواند بگیرد و یاد و خاطره این مرحوم هنوز در دل های مینابی ها زنده است.

به گزارش پاناهرمزگان‌، وزیر اطلاعات قبل از حضور در مراسم گرامیداشت مرحوم عباسی از خانواده های داغدار دانش آموزان جانباخته مینابی دیدار و پیام تسلیت ریاست جمهور دکتر حسن روحانی را به عرض آنها رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار