دانش آموز دارنده مدال برنز مسابقات کشوری کاراته در گفت و گو با پانا:

حمایت مادی و معنوی خانواده ام منجر به کسب مدال در مسابقات شیراز شد

دانش آموز دارنده مدال برنز مسابقات کشوری آزاد کاراته مهمترین عامل موفقیت ورزشی و کسب مدال خود را حمایت های مادی و معنوی خانواده اش دانست.

کد مطلب: ۶۶۲۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد

سوگند کزازی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی افزود: یک سال است که به طور مداوم در سبک شیتوریو کاراته کار می کنم و در همین مدت به دلیل علاقه زیادی که به کاراته دارم با تلاش های مجدانه توانستم مدال برنز مسابقات کشوری شیراز را کسب کنم.

وی بیان کرد: سطح مسابقات کشوری شیراز بسیار بالا بود و همه برای برد به این مسابقات آمده بودند و این مسئله کار را برای ورزشکاران سخت می کرد ولی به دلیل اینکه ورزشکاران استان به توانایی های خود ایمان داشتند توانستیم رقبای خود را شکست داده و همه از این مسابقات مدال کسب کنیم و به عنوان تیم برتر کشور معرفی شویم.

دارنده مدال برنز مسابقات کشوری کاراته ادامه داد: در این مسابقات به دلیل خطایی که رقیب روی پای من انجام داد مصدوم شدم و از گرفتن مدال نقره و طلا باز ماندم.

کزازی اظهار داشت: مسابقات بین المللی اردبیل که هفته آینده برگزار می شود مسلما سطح بالاتری دارد و تمام اعضای سبک شیتوریو کانون امام خمینی(ره) به صورت فشورده کار می کنیم تا بتوانیم از این مسابقات بهترین نتیجه را بگیریم و با توجه به اینکه این مسابقات انتخابی تیم ملی است امیدوارم سهمیه تیم ملی را نیز کسب کنیم.

وی ابراز داشت: تا کنون در دو مسابقه کشوری در رده سنی نوجوانان شرکت کردم در مسابقات تهران که در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد نتوانستم به مدال دست پیدا کنم اما در مسابقات شیراز موفق شدم مدال برنز را از آن خود نمایم.

دارنده مدال برنز مسابقات کشوری کاراته گفت: از پدر و مادرم به خاطر حمایت هایی که از من کردند تشکر کنم زیرا اگر حمایت های مادی و معنوی آنها نبود به هیچ وجه نمی توانستم در این مسابقات شرکت کرده و به موفقیت برسم مربی ام نیز در رسیدن به این موفقیت از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و این سبک را به بهترین شکل به من و سایر هم تیمی هایمان آموخت.

کزاری افزود: در حال حاضر دارای کمربند نارنجی هستم و هدفم گرفتن کمربند مشکی و عضویت در تیم ملی است که در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار