مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی؛

نقش هنر در تحقق تمام ساحت های تربیتی نقشی ممتاز است

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری معلمان استان گفت: معلم هنرمند تاثیرات عمیق تری بر متربی خود می گذارد.

کد مطلب: ۶۶۲۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، علیرضا کاظمی در آیین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی، هنری معلمان استان خراسان رضوی، گفت: معلمین هنرمند نسبت به سایرین می توانند اثر بخشی مضاعفی چه در جامعه و چه در آموزش و پرورش داشته باشند و ما نیز در قبال شما موظفیم این توانمندی ها را تقویت کنیم و نگاه تجلیلی و تکریمی به معلمینی که در کنار شغل معلمی از توانمندی فرهنگی و هنری برخوردارند داشته باشیم.
وی تصريح كرد: معلمین هنرمند علاوه بر اینکه می توانند در سطح استان نقش های ممتازی را ایفا کنند در سطح کشور نیز می توانند اثر گذار باشند چرا که یک معلم هنرمند تاثیرات عمیق تری بر متربی خود می گذارد و بی شک الگویی است که دانش آموزان از بسیاری از رفتارهای او تاثیر می پدیرند.
کاظمی ضمن اشاره به نقش هنر در تحقق ساحت های تربیتی اذعان كرد: اگر به مبانی نطری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بنگریم خواهیم دید که نقش هنر در تحقق تمام ساحت های تربیتی نقشی ممتاز است ،چرا که هنر اثر بخش ترین وسیله برای انتقال مفاهیم تربیتی است.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی وحدت،انسجام ،انتقال تجربه و ایجاد انگیزه برای معلمین را از نکات مثبت این جشنواره عنوان کرد و افزود:امیدواریم با بسط و گسترش این جشنواره ،تبدیل به حرکتی کشوری شود و در هفته بزرگداشت مقام معلم شاهد برگزاری این رویداد فرهنگی هنری برای فرهنگیان عزیز باشیم.
گفتنی است؛ دومین جشنواره فرهنگی، هنری معلمین استان خراسان رضوی از روز گذشته با حضور 212 معلم هنرمند استان در 16 رشته آغاز و عصر امروز با تجلیل از مقام های برتر پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار