نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

وزارت آموزش و پرورش اساسی ترین وزارتخانه کشور است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی وزارت آموزش و پرورش را اساسی ترین وزارتخانه کشور دانست که باید به آن پرداخته شود.

کد مطلب: ۶۶۲۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، عصرامروز الیاس حضرتی در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی حوزهای ستادی و استانی در باشگاه فرهنگیان تهران، ضمن تبریک عید سعید غدیر و تسلیت به مناسبت سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی، اظهارکرد: با سیاست هایی که رئیس جمهور محترم در انتخاب هیئت دولت اعمال کرد، وحدت وآرامش خوبی بر فضای جامعه حاکم شده است، بنابراین انتظار می رود در این فضای مطلوب کارهای اساسی برای کشور انجام شود.

حضرتی ادامه داد: مسئله آموزش و پرورش ازمسائل اساسی کشور است، باید در فضای وحدت وآرامش ایجاد شده با جراحی اساسی، آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود در جامعه برسانیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه روابط عمومی های آموزش وپرورش باید تلاش کنند، این وزارتخانه را به عنوان اساسی ترین و با اهمیت ترین موضوع کشور در جامعه نهادینه کنند.

وی ادامه داد: مدارس ما باید به گونه ای باشند که دانش آموزان را افرادی دیندار و وطن پرست تربیت کنند.

حضرتی عشق به حرفه معلمی را یک ضرورت برای فعالیت در این حوزه برشمرد و گفت: با زبان قلم و رسانه می توان آموزش و پرورش را به جایگاه واقعی آن رساند، به طوری که برای مسئولان و آحاد جامعه، مهم ترین و اولین اولویت باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار