مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی تأکید کرد:

استفاده از ظرفیت های مجموعه عینالی جهت ایجاد امکانات رفاهی برای بانوان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی در بازدید از تفرجگاه عون‌بن‌علی، بر ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی برای بانوان جامعه با استفاده از ظرفیت‌های این مجموعه تأکید کرد.

کد مطلب: ۶۶۱۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، در نشستی که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی و مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی شهرداری تبریز برگزار شد، راهکارهای ایجاد فضاهای سالم تفریحی برای بانوان در راستای ایجاد نشاط و شادی در این قشر از جامعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پروین اشراقی در این نشست با جدی خواندن افسردگی بانوان، گفت: برنامه‌ریزی فرهنگی و ایجاد فضاهایی امن، سالم و مفرح به دور از برخی محدودیت‌ها می تواند در کاهش افسردگی بانوان موثر واقع شود.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی هم به افزایش چشمگیر حضور بانوان در تفرجگاه عینالی اشاره کرد و گفت: با توسعه این مجموعه و افزایش نظارت و کنترل آن و ایجاد امنیت برای شهروندان، شاهد افزایش حضور بانوان در این تفرجگاه هستیم و ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی برای بانوان، می تواند در افزایش روحیه، نشاط و شادابی آنان موثر باشد.

مسعود برزگر جلالی با تاکید بر استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های فرهنگی تفرجگاه عینالی گفت : این سازمان با تمام توان آماده همکاری و مشارکت برای ایجاد فضاها و مراکز فرهنگی، تفریحی و اجرای برنامه های فرهنگی برای بانوان در تفرجگاه عینالی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار