سرپرست شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری خبر داد:

سازوکار جدیدی در دولت برای تقویت ارتباط با علمای قم ایجاد می شود

سرپرست شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری اعلام کرد: قرار بر این بوده و هست که آقای روحانی یک تشکیلاتی را به صورت مشاوره یا معاونت در نهاد ریاست جمهوری ایجاد کند. به‌هر‌حال ارتباط با مراجع و قم یک ضرورت است که باید به جد پیگیری شود.

کد مطلب: ۶۶۱۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

سید رضا اکرمی، مشاور عالی وزیر کشور در امور روحانیت،عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت و نماینده ادوار مجلس در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره رابطه دولت با علمای قم اظهار کرد: دولت دوازدهم این تجربه از دولت یازدهم آموخته است که بیشتر باید با مراجع، روحانیت، مبلغین، وعاظ ، ائمه جمعه و جماعت و امثال اینها بیشتر در تماس باشد و به آنها گزارش بدهد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با تاکید بر ارتباط مستمر دولت و روحانیون در جهت پاسخ دادن به سئوالات آنها، تصریح کرد: یک عده ای در نبود اطلاعات می توانند سوء استفاده بکنند و از خلاء نبود اطلاعات بهره برداری منفی بکنند.

اکرمی در ادامه افزود: به این نکته بیشتر توجه شده، امیدواریم در آینده یک مقداری از روی حساب و کتاب این ارتباط قوی تر باشد و هم اطلاعات بیشتری در اختیار روحانیون قرار بگیرد و به پرسش های آنها مقامات پاسخ بیشتری بدهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار