رئیس دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی):

حکومت اسلامی بر مبنای مردم سالاری استوار است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در آیین اختتامیه طرح ملی قرآنی بشارت ۱۴۵۱ که در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: حکومت اسلامی مردم سالاری دینی است که بر اساس قرآن و سنت پیامبر(ص) استوار است .

کد مطلب: ۶۶۰۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در برنامه اختتامیه طرح ملی قرآنی بشارت ۱۴۵۱ که در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: تقارن این برنامه قرآنی که رئیس سازمان صداو سیما و تمامی دست اندرکاران نسبت به آن اهتمام دارند، با عید سعید قربان و هفته ولایت بسیار مبارک است و در جوار حرم مطهر بزرگواری برگزار می شود که تمام عمرش دنبال یک هدف بود و آن جلب رضای خداوند و احقاق کلمه حق بود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با کودتا به وجود نیامده است، گفت: این نظام با رای مردم تشکیل شده است و هرکسی در مقابل آن بایستد، ناحق است. حکومت اسلامی مردم سالاری دینی است که بر اساس قرآن و سنت پیامبر(ص) استوار است.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی ادامه داد: به برکت این نظام مقدس و وجود رهبری که همواره بر ترویج و تبلیغ قرآن تاکید دارند؛ امروز به جایی رسیده ایم که این طرح حفظ قرآن در مدت سه ماه، ۱۵میلیون نفر طرفدار پیدا کرده و بیش از هزار و سیصد نفر حافظ قرآن شده اند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)طرح قرآنی بشارت را برنامه ای جامع و موفق دانست که سالیان سال می تواند جوانان را جذب و به حفظ قرآن ترغیب نماید.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار