اولین المپیاد ورزشی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان برگزار شد

اولین المپیاد ورزشی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان استان لرستان با شرکت بیش از 360نفر از دانش آموزان دختر و پسر این مدارس در رشته های والیبال و فوتسال به مدت دو روز برگزار شد

کد مطلب: ۶۶۰۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ،مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در دومین روز از برگزاری این مسابقات با حضور در میان دانش آموزان ورزشکار ، پرداختن به ورزش و تندرستی را یکی از اولویت های آموزش و پرورش برشمرد و گفت : ورزش می تواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری کند .

خدانظر دریکوند افزود : اگر دانش آموزان با ورزش ، تفریحات سالم ، فعالیت های ورزشی ، فرهنگی ، هنری ، علمی و پژوهشی درگیر شوند فرصت پرداختن به فعالیت های پرخطر و زائد را پیدا نخواهند کرد و زمینه بسیاری از آسیب ها از بین خواهد رفت .

وی توسعه زیر ساخت های ورزشی را از برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد و تاکید کرد : لرستان استعدادهای خوبی در رشته های مختلف ورزشی دارد و باید بستر مناسب برای باورشدن این استعدادها فراهم شود .

وی میزبانی سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی را از افتخارات آموزش و پرورش لرستان برشمرد و گفت : با اتحاد ، انسجام ، وحدت و همدلی می توان کارهای بزرگ را به خوبی به سرانجام رساند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار