با حضور سرپرست شهرداری تبریز صورت گرفت؛

افتتاح دو پروژه و آغاز عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی در تبریز

با حضور سرپرست شهرداری تبریز وجمعی از شهروندان، دو پروژه عمرانی و ترافیکی شهرداری منطقه ۱ تبریز افتتاح و عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی نیز آغاز شد.

کد مطلب: ۶۶۰۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی ،ساختمان معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱ تبریز و پل عابرپیاده گلکار، دو پروژه عمرانی و ترافیکی این حوزه، شامگاه چهارشنبه -هشتم شهریور- به بهره‌برداری رسید.
ساختمان معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱ تبریز، مهم‌ترین زیرساخت‌ اداری و عمرانی این منطقه است که در سه طبقه با زیربنای ۶۶۰ متر، با هزینه ۱ میلیارد تومان احداث شده و نقش موثر در تمرکز تصمیمات عمرانی منطقه خواهد داشت. آسانسور با ظرفیت ۹ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۴۰ خودرو و تمهیدات فنی جهت بهینه‌سازی مصرف انرژی، از جمله ویژگی‌های شاخص در این ساختمان است.
پل عابرپیاده گلکار، از مطالبات مهم شهروندان این منطقه نیز به طول ۳۴ متر با استفاده از ۳۴ تن آهن، با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان، در دسترس عموم قرار گرفت.همچنین با حضور مهندس اسحقی، سرپرست شهرداری تبریز، عملیات اجرایی ساختمان اداری و خدماتی شهرداری منطقه ۱ تبریز و مرکز همایش‌ ولیعصر (عج) آغاز شد. این ساختمان در ۱۳ طبقه با زیربنای کلی ۱۴ هزار مترمربع در دو بخش خدماتی و اداری در نظر گرفته شده است. پارکینگ، رستوران، سالن‌ اجتماعات ۹۰۰ نفره، از دیگر بخش‌های ساختمان اداری و خدماتی شهرداری منطقه ۱ تبریز است. این ساختمان که نقش تعیین‌‌کننده در تقویت برنامه‌های ستادی و اجرایی منطقه ۱ خواهد داشت، با مبلغ ۱۳ میلیارد تومان در مدت ۱۲ ماه، احداث می‌شود.همزمان، عملیات اجرایی مجتمع خدماتی، رفاهی و ورزشی شهدای ارم نیز آغاز شد. این مجتمع، با مساحت ۳ هزار مترمربع، شامل ساختمان، استخر سرپوشیده، غذاخوری، مجموعه ورزشی، فضای سبز، تاسیسات مدرن و پارکینگ بوده و برای احداث آن، حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است.
سالن چندمنظوره گلکار نیز، از دیگر تدارک‌های عمرانی منطقه ۱ است که با پیش‌بینی ۳ میلیارد تومان هزینه، آغاز شد. مساحت کل این پروژه، ۳۷۰۰ مترمربع، شامل سالن سرپوشیده، رختکن، بوفه و زمین‌های ورزشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار