معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

کودکان فاقد شناسنامه می توانند کارت حمایت تحصیلی دریافت کنند

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: کودکان فاقد شناسنامه می توانند با مراجعه به فرمانداری ها بر اساس خود اظهاری کارت حمایت تحصیلی دریافت کنند و كليه مدارس موظفند با ارائه كارت حمايت تحصيلي دانش‌آموزان را در آموزشگاه ثبت نام کنند که این اقدام گامی مهم در جهت دسترسی به تحصیل برای تمام است.

کد مطلب: ۶۵۹۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، رضوان حکیم زاده در مراسم آغازین کارگاه آموزشی بارش (بازآموزی آموزش ابتدائی ، راهکارها و شناخت) افزود: راهبران آموزشی گامی موثر در جهت بهبود شرایط یاددهی و یادگیری و برقراری عدالت آموزشی است.

وی بیان کرد: عدالت آموزشی صرفا دسترسی به آموزش نیست بلکه ایجاد فرصت برابر تحصیل از لحاظ امکانات کیفی شامل دبیر، برنامه آموزشی و فضا را شامل می شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: به دلیل تعداد زیاد طرح های اجرایی در مدارس و کمبود وقت معلمان و مدیران ابتدایی، در سال تحصیلی جدید طرح تعالی در مدارس ابتدایی اجرا نمی شود و فقط طرح تدبیر با اندکی اصلاحات اجرا خواهد شد.

حکیم‌زاده ادامه داد: معلم محوری جزو ارزش‌های معاونت ابتدایی است، مراجعات مکرری از نهادهای مختلف برای ارائه طرح و توانمندسازی معلمان با عناوین مختلف داریم که بسیاری از آنها نیز دنبال انتفاع اقتصادی خودشان هستند اما توان معلمان ابتدایی از بسیاری از این مدعیان بالاتر است و اگر قرار است نهادی معلمان ابتدایی را حمایت کند فقط باید حمایت مادی و در اختیار گذاشتن امکانات باشد و نیازی به طرح‌های آموزشی این نهادها نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار