رئیس کمیسیون صنایع مجلس: شریعتمداری آشنا به صنعت است

رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت برخلاف شایعات مطرح شده فردی آشنا به صنعت است که بیماری و مشکل آن را می‌داند.

کد مطلب: ۶۵۹۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تودیع و معارفه وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره طرح برخی شایعات در مجلس مبنی بر عدم آشنایی محمد شریعتمداری وزیر جدید صنعت اظهار کرد: برخلاف شایعاتی که در مجلس درباره آقای شریعتمداری مطرح شده بود ایشان هم آشنا به صنعت هستند و هم بیماری و مشکل صنعت را به خوبی می‌دانند.

وی تاکید کرد: وزیر صنعت معدن و تجارت می‌داند که مشکلات این بخش مربوط به بانک، قاچاق، رکود و واردات است.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: به نمایندگی از مجلس اعلام می‌کنم که باید با همکاری با دولت و سایر نهادها کار را برای حل مشکلات آغاز کنیم. در این زمینه نیازی نیست که چندین هندوانه را باهم بلند کنیم؛ بلکه چنانچه یک یا دو کار را آغاز کنیم و به پایان برسانیم اقدامی موثر خواهد بود.

اکبریان همچنین با تاکید بر اینکه نعمت‌زاده صنعت کشور را از وضعیت آشفتگی به وضعیت حرکت به سمت سرمنزل مقصود تبدیل کرد، گفت: امیدوارم از وجود او در جاهای ضروری دولت استفاده شود.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در پایان با اشاره به وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهوری به مجلس برای دولت دوازدهم گفت: دولت وزرای خوبی به مجلس پیشنهاد کرد و مجلس نیز رای بالایی به آنها داد. درباره یک وزیری که نتوانست رای اعتماد نمایندگان را کسب کند نیز او خود توانایی راضی کردن برخی استان‌ها را نداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار