استاندار اردبیل:

آموزش و پرورش نیازمند برنامه مدون توسعه است

استاندار اردبیل گفت: آموزش و پرورش برای تربیت بهتر نسل جدید نیازمند برنامه ریزی مدون توسعه است.

کد مطلب: ۶۵۸۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،مجید خدابخش در آیین افتتاح درمانگاه فرهنگیان اردبیل افزود: آموزش و پرورش همانند حوزه بهداشت و درمان باید به صورت همه جانبه در اختیار مردم باشد و مدیران مربوطه باید در این زمینه تلاش کنند .
وی با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش استان در سال های اخیر و کسب رتبه های ممتاز در کنکور این موفقیت ها را نتیجه برنامه ریزی های انجام گرفته از سال های قبل دانست .
استاندار اردبیل بیان کرد: هم اکنون نیز توسعه آموزش و پرورش در حوزه های مختلف اعم از تقویت رتبه های کنکور و موفقیت در رده های تحصیلی نیازمند برنامه ای مدون است .
خدابخش گفت: آموزش و پرورش باید با ارتقای جایگاه معلم و فرهنگیان روش های اجتماعی شدن کودکان را از طریق آنان اجرایی کند .
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش در دراز مدت نتیجه بخش است و باید معلمان با آموزش رفتارهای صحیح زندگی به دانش آموزان و ارتقای علمی در بین آنان در جامعه تحول آفرین باشند .
استاندار اردبیل با اشاره به بهره برداری از درمانگاه فرهنگیان شهرستان اردبیل گفت: وجود مرکز درمانی برای فرهنگیان زمینه ایجاد امکانات رفاهی برای معلمان است که به این طریق بخشی از مشکلات معیشتی آنان رفع می شود .
وی با اشاره به آسیب های نظام سلامت در کشور بی توجهی به نظام ارجاع را یکی از مهم ترین مشکلات این بخش دانست و خواستار پیاده کردن نظام ارجاع در این درمانگاه شد .
گفتنی است :درمانگاه فرهنگیان اردبیل در زمینی به مساحت 1350مترمربع و یک میلیارد و 250 میلیون تومان هزینه در چهارراه حافظ اردبیل به بهره برداری رسید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار