نماینده تهران در گفت وگو با پانا؛

درباره دفتر آرژانتین مطالبی شنیده ام اما هنوز به آنجا نرفته ام

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره جلساتی که برخی از نمایندگان در میدان آرژانتین داشته اند گفت: ممکن است عده از آقایان با یکدیگر در مواردی هم فکر باشد و به همین دلیل جلساتی را نیز برای بررسی دقیق مطالب داشته باشند .

کد مطلب: ۶۵۸۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد

عبدالرضا هاشم زایی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: البته بحث لابی در همه ادوار گذشته مجلس نیز وجود داشته است و این مختص این دوره نیست زیرا نمایندگان مردم باید با وزرا برای انجام امور به توافق دست یابند که در اصطلاح به آن لابی می گویند و این امر در کل دنیا معمول است .

هاشم زایی تصریح کرد: در مورد دفتر میدان آرژانتین که متعلق به آقای تاجگردون هست بنده مطالبی شنیده اماما هنوز به آن دفتر نرفته ام. اینکه گفته شده لابی مانعی در انتخابات هیأت رئیسه است فکر نکنم این گونه باشد و خیلی تاثیری داشته باشد. حالا شاید عده ای هم عقیده در جایی جمع شوند و نظرات خود را اعلام کنند اما اسمش را نمی توان لابی گذاشت .

وی ادامه داد: البته برای سایر امور غیر از انتخابات هیأت رئیسه فراکسیون ممکن است لابی تاثیر گذار باشد البته اینکه افرادی که باهم نزدیک و هم عقیده هستند و جلساتی را برای مسائل سیاسی و یا غیر سیاسی می گذارند خیلی مسئله ناآشنایی در پارلمان نیست .

نماینده تهران درباره انتخابات هیأت رئیسه فراکسیون امید خاطرنشان کرد: اگر اعضای فراکسیون امید جمع بشوند انتخابات هیأت رئیسه فراکسیون امید روز سه شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد. بهرحال دعوت ها صورت گرفته است .

او افزود: عده ای از دوستان معتقدند که حدود ۴۰ الی ۵۰ درصد اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید تغییر پیدا می کند اما بنده تصور نمی کنم که تغییری در اعضا حاصل شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار