نفرات اول کنکور از خودشان می‌گذرند و برای جامعه اثرگذار هستند

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت :برگزیدگان کنکور می‌توانند با خدمت به کشور جز سرمایه‌های کشور محسوب شود.

کد مطلب: ۶۵۸۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران, مراسم تقدیر از دانش آموزان افتخارآفرین کنکور سراسری ۱۳۹۶ با حضور علی زرافشان معاون آموزش متوسطه، عباسی باقری مدیر کل آموزش و پرورش تهران و جمعی از مسئولان مربوطه صبح امروز در مدرسه شاهد هفت تیر تهران برگزار شد.

در این مراسم باقری اظهار کرد: برای افراد در زندگی شخصی و اجتماعی خود بسیار بزرگ هستند و با وجود موفقیت‌های فراوان جز سرمایه‌های اجتماعی کشور محسوب می‌شوند یعنی از خودشان می‌گذرند و برای جامعه اثرگذار هستند.

وی افزود: افرادی که جز سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند اقدام به تولید ثروت و سرمایه می‌کنند و افراد موفقی که بخشی از عمر خود را صرف منافع جامعه می‌کنند ماندگار خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مرحوم مریم میرزاخانی یکی از سرمایه‌های اجتماعی کشور بود که در ماه‌های اخیر وی را از دست دادیم؛ او در مدرسه فرزانگان منطقه شش تهران رشد کرده بود؛ پروفسور حسابی که در جهان نام ایران مطرح کرد جز سرمایه‌های اجتماعی کشور محسوب می‌شود.

باقری با اشاره به اینکه ۱۷ رتبه برتر از ۵۰ رتبه برتر کنکور مربوط به تهران است، بیان کرد: برگزیدگان کنکور می‌توانند با خدمت به کشور جز سرمایه‌های کشور محسوب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار