با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان;

دبستان شش کلاسه شاهد قدم لی شبستر به بهره برداری رسید

دبستان پسرانه شش کلاسه شاهد قدم لی شبستر با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۶۵۸۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، اسماعیل جبار زاده در آیین این افتتاحیه گفت: مدرسه جایگاه و بستر مناسبی برای پرورش خیرین بزرگوار بوده و تربیت هر انسان موفقی بی تردید از مدرسه شروع شده است.

استاندار آذربایجانشرقی خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار را یاوران اصلی و بازوان توانمندی برای آموزش و پرورش دانسته و گفت: خیرّین نیک اندیش شبستری پا به پای دولت در توسعه فضاهای آموزشی همت گمارده و نیاز اساسی آموزش و پرورش شهرستان را در ساخت و تجهیز مدارس برآورده کرده اند.

جبارزاده خاطر نشان کرد: خیرین مدرسه ساز امکانات لازم برای تحصیل و تهذیب دانش آموزان را فراهم می آورند و از این طریق علاوه بر اجر معنوی، در ساختن آینده کشور بر محور علم و دانایی سهیم می شوند.

استاندار آذربایجانشرقی اظهار داشت: خیران قشری از بندگان موفق خداوند هستند که در کنار دیگر نعمت های الهی از نعمت ثروت بهره مند شده اند و از نعمت الهی در راه کارهای خداپسندانه و رفع مشکلات مردم و محرومیت زدایی استفاده می کنند.

جبارزاده با تاکید براینکه افتتاح هر مدرسه ای منجر به بسته شدن در یک زندانی می شود، افزود: رویکرد مسئولین استانی در طول 4 سال گذشته برحمایت از خیرین و حضور در افتتاح پروژه های عمرانی، رفاهی و آموزشی و پرورشی است.

نماینده عالی دولت در استان آذربایجانشرقی در پایان با اشاره به اینکه اکثر زندانیان افراد کم سواد و بیسواد جامعه هستند، اذعان داشت: حمایت از آموزش وپرورش بعنوان متولی اصلی تعلیم وتربیت نقش بسزایی در آگاهی دادن مردم و به تبع آن پیشگیری از وقوع جرم وجنایت در جامعه دارد.

مدیر آموزش و پرورش شبستر با ارائه گزارش آماری از مدرسه شاهد پسرانه تصریح کرد: این پروژه در سال1391 درزمینی به مساحت 3000 متر مربع کلنگ زنی و ساخت آن آغاز شد.

وی افزود: این مدرسه دارای شش کلاس و در دو طبقه با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد تومان که میلغ 720 میلیون تومان توسط اداره کل نوسازی مدارس استان و 280 میلیون تومان توسط خیر بزرگوار آقای بهزاد قدم لی احداث گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار