کارمندان درخط مقدم خدمت به جامعه ایثارگری هستند

مدیر کل بنیادشهید وامورایثارگران شهرستانهای تهران گفت: کارمندان درخط مقدم خدمت به جامعه ایثارگری هستند و به واقع این مهم موهبتی الهی است.

کد مطلب: ۶۵۸۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، نادر نصیری ،در سخنانی ضمن تبریک ایام ماه ذی الحجه و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرگفت: روز کارمند در هفته دولت قرار داده شده و این نگاه ویژه ای است که به این جایگاه شده است.
وی افزود: انتخاب و قرار دادن این روز در هفته دولت بدین معنا است که همه ما باید همچون شهیدان رجایی و باهنر قبا و پیراهن خدمت را برتن کرده و لحظه ای این ردا را کنار نگذاریم و البته این را نیز باید مدنظر قرار داد که خدمات ،کیفیت امور و اقدامات تنها به یک هفته و یک روز مختص نباشد بلکه هر لحظه در تلاش برای خدمت خالصانه باشیم.
وی در دیداری که با کارمندان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران داشت ضمن تقدیم گل به کارمندان عنوان کرد: طراوت و شادابی هر لحظه شما در مسیر خدمت رسانی موجب افزایش کیفیت و کمیت خدمت شما به شهروندان میشود و این مهم اگر به صورت مطلوب انجام شود رضایت خلق را به همراه دارد که این همانا رضایت خالق است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران خاطر نشان کرد: به عنوان خادمان مردم هر چه در توان داریم باید به کار گرفته و به خوبی در مسیر رعایت قوانین و مقررات مشکلات جامعه ایثارگری خود را مرتفع کنیم و این به نوعی نشان دهنده این است که کارمندان در حساس ترین موقعیت یعنی خط مقدم خدمت به عموم مردم قرار دارند و به واقع این مهم موهبتی الهی است.
نصیری خاطر نشان کرد:در سال جاری هفته دولت همزمان با آغاز دولت دوازدهم شده ، که اینجا نیز باید به فال نیک بگیریم که آغاز دولت جدید مصادف با هفته دولت بود و این خدمت رسانی مضاعف تر را بر دوش ما میگذارد و همچنین باید جدیت ما را در امور دوصدچندان کند تا بتوانیم در مسیر خدمت کاری کنیم که ماندنی باشد.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار