منشا تعویض طلایی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مهر تأیید بر تعویض طلایی برانکو ایوانکوویچ در بازی پرسپولیس برابر الاهلی در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا زد.

کد مطلب: ۶۵۷۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار گزارشی آماری، عملکرد تیم‌های حاضر در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مورد بررسی قرار داده است.

کمترین مالکیت توپ، بیشترین تأثیر

شانگهای اس‌آی‌پی‌جی در تقابل با گوانگژو اورگراند با وجود تعداد کم 170 پاسِ موفق، در ضدحملات چهار بار دروازه حریف را گشود که بدون پاسخ ماند، جایی که هالک با گلزنی در این دیدار رکورد گلزنی خود در هر بازی آسیایی را بهبود بخشید.

در شوک پائولینیو

شکست 4 بر صفر گوانگژو اورگراند چین برابر شانگهای اس‌آی‌پی‌جی چین سنگین‌ترین شکست این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود. در حالی که این تیم سه بازی می‌شد که پائولینیو را که به تازگی از این تیم جدا شده را در اختیار نداشت، شاگردان لوئیز فیلیپه اسکولاری در این دیدار در رسیدن به گل ناکام بودند.

فوق تعویض

گل تساوی‌بخش دیرهنگام گادوین منشا که باعث شد پرسپولیس با جبران دو گل عقب‌افتادگی خود نتیجه را برابر الاهلی به تساوی 2 - 2 بکشاند، تنها گل هفته لیگ قهرمانان آسیا بود که از بیرون محوطه جریمه به ثمر رسید، آن هم با شوتی که این بازیکن تعویضی نیجریه‌ای از فاصله 18 متری زد و در گوشه پایین سمت چپ دروازه الاهلی قرار گرفت.

لذت اولین گل در اولین بازی

از بین چهار گلزن بازی پرسپولیس - الاهلی، سه بازیکن اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را برای تیم‌های جدید خود انجام دادند که گادوین منشا و شجاع خلیل‌زاده برای پرسپولیس و لئوناردوی برزیلی برای الاهلی گلزنی کردند.

کاوازاکی پنج ستاره

تیم کاوازاکی فرونتاله ژاپن با پیروزی 3بر یک برابر اوراوا رد دایموندز، دیگر نماینده ژاپن، به پنجمین برد متوالی خود در این رقابت‌ها دست یافت، آن هم در بازی‌ای که یو کوبایاشی در سومین بازی متوالی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی شد.

شیوه ژاپنی

در بازی بین تیم‌های کاوازاکی فرونتاله و اوراوا رد دایموندز 1129 پاس موفق رد و بدل شد که این آماری فوق‌العاده است. این رقم تقریباً دو برابر پاس‌هایی بود که در بازی پرسپولیس و الاهلی رد و بدل شد، بازی‌ای که از این حیث در رده دوم بود.

دروازه‌بان هفته

در بین هشت دروازه‌بان حاضر در این مرحله، خالد عیسی، دروازه‌بان العین پرکارترین روز را با مهار 6 شوت داخل چارچوب برابر الهلال آن هم در تنها بازی بدون گل هفته داشت. عیسی حالا به همراه عبدالله المعیوف، دروازه‌بان الهلال در این فصل لیگ قهرمانان 3 بار دروازه خود را بسته نگه داشته‌اند. در بسته نگه داشتن دروازه علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، ژنگ چنگ از گوانژو اورگراند و کاوین تامساتچانان از موانگ‌تانگ یونایتد تایلند با 4 کلین‌شیت مشترکاً در صدر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار