افتتاحیه پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا درشهرستان ری برگزار شد

مراسم افتتاحیه پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان ری با حضور قائم مقام وزیر کشور، فرماندار ری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و منتخبین مردم در شوراهای شهر و روستای شهرستان ری در دوره پنجم برگزار شد.

کد مطلب: ۶۵۷۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و پردیس روز چهارشنبه در این مراسم با بیان اینکه مردمسالاری دینی از ثمرات انقلاب اسلامی است که یکی از مهمترین مظاهر آن شوراها است افزود: امروز همه باید با کار برای خدا قدردان این نعمت باشیم.
مصطفی کواکبیان با اشاره به اینکه اعضای شوراها نباید به دنبال منافع شخصی باشند افزود: همانطور که امیرالمومنین(ع) فرموده اند، مسئولیت فرصتی برای کسب منافع مادی نیست بلکه امانتی سنگین بر دوش فرد مسئول است.
وی گفت: منتخبین مردم در شهرها و روستاها باید با الگو قرار دادن شهیدان رجایی و باهنر و با ساده ترین و کمترین تجملات و امکانات بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند.
فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این مراسم با تاکید بر حفظ وحدت از سوی مردم گفت: خوشبختانه شهرستان ری در سالهای اخیر نماد حفظ وحدت بوده و مردم و مسئولان این شهرستان در کنار یکدیگر در مسیر رشد شهرستان حرکت می کنند.
هدایت الله جمالی پور با تشکر از اقدامات اعضای شورای چهارم شهرها و روستاهای شهرستان ری گفت: کارهای خوبی انجام شده است که نیازمند تکمیل و تداوم است.

وی همچنین خواستار جدایی نمایندگان شهرستان ری از تهران در مجلس شورای اسلامی شد و افزود: این خواست مردم شهرستان ری جدی بوده و همه خواهان تحقق آن هستند.

/خبرنگار:رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار