طبقه تشویقی معلمان کم وحذف نشده است/پرداخت باقی مانده معوقات تااول مهر

طبق اطلاع رسانی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش، طبقه تشوقی هیچ دبیری کم نشده است. این گزارش می افزاید که مابقی معوقات معلمان تا آغاز سال تحصیلی جاری پرداخت خواهد شد.

کد مطلب: ۶۵۷۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، برخی از گزارشات حاکی است که بر اساس بخشنامه مربوط به حذف طبقه تشویقی و ارتقای طبقه کارکنان از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش، طبقه تشوقی دبیران کم شده و برخی دبیران نیز طبقه تشویقی اضافه گرفته اند.

این موضوع در حالی است که معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرده است طبقه تشویقی هیچ فردی حذف و کم نشده است لذا با وجود ابلاغ این حکم طبقه تشویقی های دبیران کم نشده است.

این معاونت همچنین در مورد وضعیت معوقات معلمان طرح خریدخدمات اعلام کرد: با تامین حدود 11هزارمیلیارد تومان برای معوقات از آبان سال 1395 تا فروردین ماه سال 1396 کلیه معوقات معلمان خریدخدمت که انباشته از سال های 1393 و 1394 بود، پرداخت شد.

باقی مانده مطالبات کنونی از اول مهرماه سال 1395 است که نمی توان اسم آن را معوقه نامید چرا که برای معلمان سال مالی در واقع منطبق بر سال تحصیلی آستانه با این وجود از کل مبلغ مورد نیاز برای سال تحصیلی 1396-1395 (یعنی تا اول مهرماه سال 1396) بخشی از آن پرداخت شده و مابقی نیز نیاز به برنامه ریزی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار