توکلی در گفت‌وگو با پانا:

چهارمین آزمون استخدامی دولت جمعه برگزار می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: چهارمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور روز سوم شهریور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۵۷۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد

حسین توکلی در گفت‌ و گو با خبرنگار پانا، گفت: چهارمین‌آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور که در سال ۹۶ در دو نوبت صبح و بعد ظهر روز جمعه، سوم شهریور ماه ۹۶ در ۵۳ شهرستان مختلف کشور و ۱۱۸ حوزه امتحانی جمعا برای تعداد ۴۰۲ هزار و ۴۳۰ داوطلب که از این تعداد ۲۲۲هزار و ۷۳۶ نفر زن و ما بقی مرد هستند، برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: تعداد ۲۲۴ هزار و ۲۱۴ داوطلب از ۴۰۲ هزار و ۴۳۰ داوطلب شامل داوطلبان گروه‌های یک، دو، سه و چهار در آزمون نوبت صبح و تعداد ۱۷۸ هزار و ۲۱۶ داوطلب دیگر از ۴۰۲هزار و ۴۳۰ داوطلب شامل داوطلبان گروه‌های ۵ و ۶ در آزمون نوبت بعد از ظهر سوم شهریور ماه جاری شرکت می‌کنند.

وی افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه اول شهریور ماه جاری تعداد ۱۵۷ هزار و ۱۵۲ داوطلب نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون فوق اقدام کردند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور چنانچه که داوطلبان مغایرتی در بندهای ۳، ۸،۹،۱۶،۱۷ و۲۰ و ۲۱ مشاهده کردند، فرصت دارند در یکی از روزهای چهارشنبه، اول شهریور ماه ۹۶ یا پنجشنبه، دوم شهرویورماه جاری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعداز ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کنند.

وی افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده برای شرکت در آزمون فوق طی نوبت صبح و بعد از ظهر به هر داوطلب دو بسته آزمونی داده می‌شود که بسته اول شامل یک برگ پاسخ‌نامه و یک جلد دفترچه آزمون عمومی و بسته دوم شامل سئوالات تخصصی خواهد بود.

توکلی خاطرنشان کرد: فرایند برگزاری آزمون فوق در نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ و در نوبت بعد از ظهر از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز خواهد شد. بنابراین داوطلبان باید نیم ساعت قبل از شروع آزمون در جلسه حضور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار