اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی کسب کرد;

رتبه برتر کشوری جشنواره تجارب و نوآوری های انجمن های اولیاء و مربیان

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آذربايجان شرقی از کسب رتبه برتر کشوری آموزش و پرورش استان در جشنواره تجارب و نوآوری های انجمن های اولیاء و مربیان خبرداد.

کد مطلب: ۶۵۶۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد

اصغرشفائیه در گفت و گو با خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، اظهار كرد: جشنواره تجارب و نوآوری های انجمن های اولیا و مربیان با اهداف تقویت روحیه همکاری و مشارکت در اولیاء و مربیان ، ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت ها و برنامه ها و افزایش کارای ها و اثر بخشی انجمن ها و همچنین استفاده از تجارب موفق و بسط و گسترش درسطح مدارس استان آذربایجانشرقی برگزار می شود .

وی افزود: از آثار و طرح هایی که از آموزشگاه ها و مدارس نواحی ومناطق به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره انجمن و اولیا و مربیان استان ارسال شده بود پانزده اثر که شش اثار برگزیده در بخش اجرائی و نه آثار در بخش طرح پیشنهادی حائز رتبه های برترجشنواره کشوری شدند .

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان استان ادامه داد: مقالات ارسالی در موضوعاتی از جمله بررسی افزایش مشارکت خانواده ها درفعالیت های آموزشی وتربیتی، بررسی شیوه های نوین آموزشی درخانه، تشکیل کارگاه دائمی آموزش خانواده، طرح خانه های نورانی و طرح ولی فرهنگی است.

شفائیه تعداد انجمن های اولیا و مربیان مدارس استان را 6 هزار و 340 انجمن اعلام کرد و گفت: انجمن های اولیا و مربیان یکی از منحصربه فردترین تشکل های سازمان یافته در حوزه مسائل آموزشی و تربیتی با هدف بهره گیری از فرصت ها و امکانات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار