در گفت وگو با پانا؛

نماینده تهران: آخرین نطق روحانی در جلب رأی اعتماد نمایندگان موثر بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس با رأی اعتماد بالای خود به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم نشان دادند که دولت و مجلس کاملا با هم تعامل دارند و امیدواریم دولت دوازدهم دولت کار،تلاش،پیشرفت و امید باشد.

کد مطلب: ۶۵۶۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد

پروانه مافی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: خوشبختانه نشست های کمیسیون ها و فراکسیون های مختلف مجلس موجب شد که شناخت نسبی مناسبی از وزرا و همچنین از مجلسیان نزد وزرا ایجاد شود.

مافی افزود: در این نشست ها نقطه ضعف های عملکرد گزینه های پیشنهادی که در گذشته سابقه وزارت داشتند بررسی و همچنین نقطه ضعف های وزراتخانه ها و تقاضا های مردم به وزرای پیشنهادی ارائه شد.

او گفت: در نهایت تعامل شایسته ای بین نمایندگان مجلس و وزرای پیشنهادی صورت گرفت و منجر به رأی اعتماد بالای نمایندگان به وزرا شد و برای آینده کشور بسیار مفید خواهد بود .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرا تمام نکات و نقطه نظرات نمایندگان مجلس را یادداشت می کردند و قول دادند آن مواردی که در برنامه های آنها وجود نداشت را در برنامه خود قرار بدهند و در تعاملات آینده با مجلس نسبت به این خواسته ها پاسخگو باشند .

وی تصریح کرد: نشست های کمیسیونی و فراکسیونی نمایندگان که حدود 10 روز به طول انجامید توانست شناخت مناسبی را ایجاد کند و همچنین رئیس جمهوری در دفاع از وزرای پیشنهادی نطق بسیار دلنشینی داشتند و آخرین نطق روحانی قبل از رأی گیری، در جلب رأی اعتماد نماندگان موثر بود .

مافی ادامه داد : کابینه ای که 12 نفر از آن بیش از 200 رأی داشتند و حتی برخی از وزرا نسبت به وزرای بعد از انقلاب آرای بیشتری کسب کردند بسیار قابل توجه است و نشان دهنده همکاری مجلس و دولت است .

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه همکاری مجلس و دولت دوازدهم، دولت کار و تلاش و پیشرفت و امید باشد و بتواند مشکلات موجود کشور را رفع کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار