بسکتبال کاپ آسیا – نیمه نهایی/

جام چهارم چشمک زد/ آسمان خراش های ایران فینالیست شدند

تیم ملی بسکتبال ایران با عبور از سد کره جنوبی به فینال کاپ آسیا راه یافت.

کد مطلب: ۶۵۵۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی بسکتبال کاپ آسیا که به میزبانی لبنان در حال برگزاری است، ملی پوشان بسکتبال ایران در جدالی سخت و نزدیک با کره جنوبی 87 بر 81 به پیروزی رسیدند و راهی فینال شدند.

ایران در کوارتر اول با برتری 30 بر 13 به کره ای ها نشان داد که شب سختی در انتظار آنهاست تا این تیمی شرقی به خودش بیاید و کوارتر دوم را 20 بر 9 به سود خود تمام کند. نیمه اول 39 بر 33 به سود ایران تمام شد تا با کم شدن اختلاف دو تیم حساسیت در نیمه دوم چند برابر شود.

در آغاز نیمه دوم و کوارتر سوم کره باز هم تیم برتر زمین بود؛ چشم بادامی ها این کوارتر را 28 بر 18 بردند تا در آغاز کوارتر سوم نتیجه 61 بر 57 به سود کره جنوبی شود.

کره ای ها که به خوبی جریان بازی را در اختیار گرفته بودند و با پیروزی در کوارترهای دوم و سوم از 17 امتیاز عقب افتادگی در کوارتر اول به 4 امتیازپیشتازی در کوارتر سوم رسیده بودند در کوارتر پایانی بازی مبهوت قدرت بسکتبال ایران شدند. اینبار نوبت آسمان خراش های ایران بود که عملکرد خود در کوارتر اول را تکرار کنند و با برتری 30 بر 20 در این کوارتر حساب کار را در پایان 87 بر 81 کنند و به فینال راه یابند و در آستانه چهارمین قهرمانی در آسیا قرار بگیرند.

ملی پوشان ایران در فینال رقابت ها با استرالیا روبرو خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار