سهراب بختیاری زاده در گفت و گو با پانا:

استقلال جایی در بین مدعیان ندارد/ شرایط تیم از سال قبل هم بدتر شده است

پیشکسوت استقلال گفت: با اسم بازیکنان بازی را دربیاوریم سال هاست که منسوخ شده و دیگر جواب نمیده است؛ بهتر است منصوریان به جای این کار با برنامه پیش میرفت نه اینکه روز به روز شاهد عملکرد ضعیف این تیم باشیم.

کد مطلب: ۶۵۵۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد

سهراب بختیاری زاده در گفت و گو با پانا درباره وضعیت استقلال و شکست این تیم مقابل سایپا گفت: متاسفانه استقلال شرایطش از سال گذشته هم بدتر شده و نتیچه گیری اش ضعیف تر از قبل شده،اگر پارسال تیم نتیجه نمی گرفت همه اعتقادشان بر این بود که بازیکنان جوان و کم تجربه هستند اما حالا شرایط فرق کرده باتجربه ها و بزرگ های استقلال به میدان آمدند و اما کاری از پیش نمی برند.

وی ادامه داد: به نظرم با اسم بازیکنان، بازی را دربیاوریم سال هاست که منسوخ شده و دیگر جواب نمیدهد. منصوریان بهتر است به جای این کار با برنامه پیش می‌رفت و از همین بازیکنان نام دار نتیجه می گرفت نه اینکه روز به روز شاهد عملکرد ضعیف این تیم باشیم. در بازی با سایپا تیم در نیمه اول خوب بود اما در نیمه دوم به هیچ عنوان برنامه درستی نداشت بعد از گل اول هم دیگر تیم هیچ تلاشی برای بازگشت نکرد.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه استقلال جایگاهی در میان مدعیان ندارد، عنوان کرد: سال گذشته شرایط استقلال به مراتب بهتر از قبل بود اما امسال بی برنامگی و نداشتن انسجام حرف اول را میزد، از نظر فنی منصوریان به شدت ضعیف کار کرده و واقعا باید فکر به حال تیمش کند تا از این پس بهتر نتیجه بگیرد . نسبت به تیم امسال هنوز تیم سال گذشته بهتر بود و با وجود بازیکنان جوان امیدوار بودیم بالاخره نتیجه را به دست بیاورد اما امسال به هیچ عنوان این جایگاه را برای استقلال نمی بینم که این تیم در بین مدعیان حاضر شود.

بختیاری زاده در پاسخ به اینکه بهتر نیست منصوریان از استقلال کنار برود، گفت: این تصمیمی است که باید مسولان این باشگاه بگیرند اما واقعا ادامه این روند به صلاح نیست و بهتر است منصوریان برنامه و تکنیک خودش را عوض کند و با این بازیکنان اسم و رسم دار خیلی بد است که استقلال در این جایگاه قرار دارد،

پیشکسوت استقلال ادامه داد: او باید شیوه کارش را عوض کند، در فصل نقل و انتقالات بهتر بود با جذب سه بازیکن تیمش را می بست نه اینکه بااین تغییرات گسترده ای که در ترکیب تیم به وجود آورده هماهنگی تیمش را از دست داده، در واقع سرمربی این تیم فقط با جذب این بازیکنان انتظارات را بالا برده و هیچ برنامه ای در تیم پیاده نکرده است. استقلال مقابل سایپا زور بازی کردن نداشت در حالی که یک تیم که مدعی قهرمانی است باید آنقدر توانایی داشته باشد که بعد از گل خوردن از زمین بلند شود و به بازی برگردد چیزی که در تیم منصوریان به هیچ عنوان ندیدیم.

بختیاری زاده در پایان به ضعف بدنی تیم اشاره کرد و گفت: مربی بدنسازی خارجی برای تیم آورند که بازیکنان از نظر بدنسازی قوی باشند اما عملا هیچ اتفاقی نیفتاده و استقلال در یک بازی معمولی زور بازی کردن نداشت، امیدوارم منصوریان هر چه زودتر فکری به حال خودش و تیمش کند تا از این وضعیت نجات پیدا کند، سخت است با این تیم که الان به شدت انگیزه اش کاهش پیدا کرد به روزهای خوب برگشت و حالا باید دید هنر مربیگری منصوریان در بازی های بعد چطور خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار