قائم مقام دانشگاه فرهنگیان:

دانشجو معلمان باید در دوره تحصیل منش و شخصیت معلمی را بیاموزند

قائم مقام دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان باید در دوره تحصیل از فرصت ها بهره ببرند تا منش و شخصیت معلمی را بیاموزند.

کد مطلب: ۶۵۵۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، تاجیک اسماعیلی در افتتاحیه بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان پسر دانشگاه فرهنگیان افزود: آنچه که دانشجو معلمان را موفق می کند شخصیت برجسته، نخبه و در یک کلام معلم گونه است زیرا معلمی شغل انبیاست و هرکس معلم می شود باید این رسالت را به خوبی انجام دهند.

وی اظهار داشت: دانشجو معلمان باید روحیه پذیرش شکست را در خود تقویت کنند و از پیروزی کسانی که قوی تر هستند لذت ببرند و در این مسابقات قضاوت رقابت و داوری عادلانه را بیاموزند.

قائم مقام دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: امیدواریم در پایان این دوره از المپیاد ورزشی، دانشجو معلمان خاطرات خوش و کوله باری از تجربه را با خود به ارمغان ببرند و از این تجارب در جهت تربیت دانش آموزان موفق در آینده استفاده کنند.

تاجیک خاطر نشان ساخت: در این المپیاد علاوه بر برگزیدگان هر یک از رشته های وورزشی برگزیدگان اخلاق هم خواهیم داشت زیرا اخلاق و منش قهرمانی و بازی جوانمردانه از پیروزی در مسابقات اهمیت بیشتری دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار