رئیس فدراسیون اسکی کشور:

اردبیل قطب اسکی کشور می شود

رئیس فدراسیون اسکی کشور گفت: اردبیل به دلیل پتانسیل خوب جغرافیایی می تواند قطب اسکی روی چمن و روی برف در کشور باشد.

کد مطلب: ۶۵۵۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،سید عبدی افتخاری در مجمع سالانه هیئت اسکی استان اردبیل افزود: استان اردبیل با وجود شرایط آب و هوایی و شرایط جغرافیایی، استعدادهای بالقوه و همچنین پیست الوارس می تواند از قطب های خوب اسکی کشور باشد .

وی افزود: بزرگترین طرح فدراسیون و مهمترین آن استعداد یابی برای سنین ۹تا ۱۳سال می باشد که برای استان های مستعد و در فصل مورد نظر مربیان مقیم برای استان ها خواهیم فرستاد .

رئیس فدراسیون اسکی کشور خاطر نشان کرد: با همکاری اداره آموزش و پرورش در استان ها مربیانی از طرف فدراسیون به این استان خواهیم فرستاد تا زمینه رشد دانش آموزان را شناسایی و در جهت آن اقدام کند .

افتخاری اضافه کرد: برای پیشرفت ورزش در هر رشته ای باید منیت ها را کنار گذاشته و همه دست به دست هم و در کنار هم باید برای پیشرفت ورزش کمک کنیم .

رئیس فدراسیون اسکی در ادامه با حضور درمحل تمرین از تمرینات اسکی‌بازان روی چمن فندقلو این استان نیز بازدید کرد و گفت: برای تجهیز پیست اسکی روی چمن فندقلو نمین و پیست اسکی روی برف آلوارس سرعین دستوراتی اتخاذ خواهیم کرد تا بتوانیم این استان را برای مسابقات کشوری و بین المللی آماده کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار