سخنگوی فراکسیون مستقلین در گفت و گو با پانا:

بطحایی در آموزش و پرورش به صورت تخصصی کارکرده است/ او وزیر خوبی می شود

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، دغدغه مهم آموزش و پرورش را مشکلات اقتصادی عنوان کرد و گفت: با توجه به تخصصی که بطحایی سال ها در این حوزه کسب کرده، می توان با کمک به او بر مشکلات آموزش و پرورش فائق آمد.

کد مطلب: ۶۵۴۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پانا، درباره انتخاب بطحایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کابینه دوم حسن روحانی اظهار کرد: به نظر من مشکلات آموزش و پرورش به اقتصاد این وزارتخانه بر می گردد و هر وزیری که قدم به این وزارتخانه گذاشته به دلیل پیش رو داشتن این معضل بزرگ، نتوانسته به مسائل مهم بپردازد.

وی ادامه داد: من در جلسه رای اعتماد کابینه یازدهم نیز در موافقت با آقای نجفی صحبت کردم و همین بحث را مطرح کردم. امروز نیز این بحث همچنان وجود دارد و در این شرایط با توجه به اینکه بطحایی در همین بدنه سالها حضور داشته و به مشکلات آن به خوبی تسلط دارد بهتر از شخصی که از وزارتخانه دیگری مانند وزارت علوم بیاید، می تواند اثرگذار و مفید باشد.

لاهوتی با اشاره به حساسیت های موجود در این وزارتخانه و مطلبات فرهنگیان از ضرورت همکاری با وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم سخن گفت و بیان کرد: بطحایی وزیر خوبی خواهد بود به ویژه اگر به او کمک کنیم.

نماینده مردم لنگرود خاطرنشان کرد: بطحایی تا الان در وزارت آموزش و پرورش به صورت تخصصی کار کرده و می تواند خود را از مسائل سیاسی و جناحی حفظ کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار