شهریه مدارس غیردولتی در گیلان به حساب بانکی واحدهای آموزشی واریز شود

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: شهریه مدارس غیردولتی استان باید به حساب بانکی واحدهای آموزشی واریز شود و اولیاء دانش آموزان بایستی به این مهم توجه داشته باشند.

کد مطلب: ۶۵۴۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،مهدی حاجتی گفت: شهریه مدارس بر اساس سامانه الگوی شهریه، ساعات مصوبه هر یک از پایه های تحصیلی و بنا به خدمات اراده شده آموزش و پرورش متفاوت است.
وی بیان داشت: در مقاطع متوسطه دوم نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش به میزان هشت ساعت کلاس های فوق برنامه در نظر گرفته شده که در خارج از برنامه هفتگی مصوب برگزار می شود و شرکت در آن اختیاری است.
حاجتی با بیان اینکه انعقاد قرارداد بین مدیر واحد آموزشی و اولیاء دانش آموز بر اساس شهریه قطعی در دو نسخه الزامی است، اظهار کرد: مدیران مدارس نیز موظفند همزمان با انعقاد قرارداد ثبت نام، یک نسخه برنامه هفتگی مدرسه را با رعایت ساعت مصوب مدرسه به اولیای دانش آموز تحویل دهند.
حاجتی یادآور شد: شهریه مدارس غیردولتی بر اساس الگوی تعیین شهریه انجام می شود و متغیرهایی مانند اجاره ملک، حق الزحمه عوامل و کیفیت خدمات آموزشی از عوامل اصلی تعیین شهریه است.
وی بیان داشت: در راستای روند نظارت بر ثبت نام و تعیین شهریه مدارس غیردولتی در گیلان، ستاد نظارت بر ثبت نام و تعیین شهریه واحدهای آموزشی غیردولتی در استان و مناطق و تیم های نظارتی برای نظارت بر روند ثبت نام بر این مدارس تشکیل شده است.
حاجتی افزود: اعزام ناظران استانی برای نظارت بر ثبت نام و ارائه فرم های تکمیل شده نظارتی به اداره ارزیابی عملکرد و ثبت در سامانه استانی اداره مربوطه و تشکیل شورای نظارت استانی و طرح موضوع تعیین الگوی شهریه و نظارت بر ثبت نام مدارس غیردولتی و تاکید بر اعمال نظارت صحیح بر فرآیند ثبت نام و دریافت شهریه از دیگر اقدامات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار