شناسایی 15نقطه در ساحل تالش برای ایجاد بوستان گردشگری

فرماندار تالش گفت: با هدف استفاده بیشتر از نوار ساحلی و جذب گردشگر، 15 نقطه در روستاهای ساحلی این شهرستان برای ایجاد بوستانهای گردشگری شناسایی شده است.

کد مطلب: ۶۵۴۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، سید عیسی مهدوی در جلسه ستاد ساماندهی ساحل تالش در فرمانداری این شهرستان افزود: تالش از 93 کیلومتر نوار ساحلی در حاشیه دریای خزر برخوردار است و باید مسئولان امر به همان اندازه که به زیبایی شهرها اهمیت می دهند، به ساماندهی نوار ساحلی نیز بپردازند.
وی ادامه داد: باید سطح بهداشت و خدمات در نوار ساحلی تالش ارتقا یابد و با همکاری و جدیت دستگاه های متولی به زودی در طرح های ساحلی گیسوم، چوبر و آلالان این شهرستان شاهد تحول در رونق گردشگری خواهیم بود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و دبیر ستاد ساماندهی ساحل تالش نیز در این جلسه اظهار کرد: بیشتر نوار ساحلی این شهرستان در تصرف اشخاص، ادارات و نهادهاست و اگر برنامه ریزی درستی برای استفاده عمومی از آن نشود، اراضی ساحلی باقیمانده نیز تصرف خواهد شد.
سید جلال سید محمدی افزود: دهیاران، محدوده های مورد نیاز در روستاهای ساحلی تالش برای ایجاد پارک گردشگری را شناسایی کرده اند و با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به اجرای آن اقدام خواهد شد.
وی گفت: هشت طرح سالمسازی در آبهای ساحلی تالش فعال است و 60 نجات غریق، 45 همیار پلیس و 45 امدادگر در 14 ایستگاه در طرح های سالمسازی و پنج نقطه خطرآفرین فعالیت می کنند و تاکنون 22 نفر از مرگ در دریا نجات یافته است.
وی خاطرنشان کرد: بازرسی از فعالیت طرح های ساحلی و مناطق خطر آفرین توسط گروه های ارزیاب شهرستانی و استانی تا پایان فصل تابستان ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار