روحانی: آوایی فرد معتدلی است

رئیس‌جمهوری با اشاره به اینکه «آوایی شخصیت شناخته شده در حوزه قضایی است» گفت: هرچه درباره آوایی شنیده‌ایم از اعتدال وی بوده است.

کد مطلب: ۶۵۴۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان صبح روز سه‌شنبه در جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، در دفاع از وزیر دادگستری با اشاره به سابقه آشنایی خود با آوایی از اوایل انقلاب، اظهار داشت: هر وقت آوایی چیزی می گفت برای ما اطمینان آور بود زیرا به روحیه اعتدالگری وی اعتقاد داشتیم.

وی در ادامه تاکید کرد: برای ما مهم است که وزیر دادگستری فردی صاحب نظر در امور قضا باشد و بتواند رابطه قوه مجریه با قوه‌ قضائیه را که الان رابطه خوبی است، بهتر کند.

روحانی همچنین گفت: برای وزیر دادگستری، رئیس قوه‌ قضائیه چند فرد را به رئیس‌جمهور معرفی کرده و سپس با توافقی که انجام می شود وزیر دادگستری معرفی می شود که این بار این مسیر طی نشد و در دیدار من با رئیس قوه‌قضائیه در مورد آقای آوایی به توافق رسیدیم.

رئیس‌جمهوری در پایان گفت: من از آقای آوایی توجه به حقوق بشر و حقوق شهروندی، مبارزه با فساد، بهبود سازمان تعزیرات و توجه به مسائل حقوقی ایرانیان خارج از کشور را می خواهم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار