نصب تابلوهای تبلیغات شهری با مضمون اشتباهات خطرناک در ازدواج

دبیر کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده گفت: ازدواج‌های شکل گرفته در جامعه ریشه در انتخاب غلط و عدم آموزش مهارت‌ها دارند که در همین رابطه 8 تابلو با مضمون اشتباهات خطرناک در ازدواج در سطح شهر اصفهان نصب شد.

کد مطلب: ۶۵۳۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان وبه نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، سید محمد سجادزاده درباره نصب تابلوهای شهروندی در سطح شهر اصفهان با موضوع اشتباهات خطرناک در ازدواج، اظهار داشت: موضوع ازدواج دارای زوایای مختلفی است و با توجه به این‌ که در جامعه شاهد شکل‌ گیری ازدواج‌ های ناپایدار و با پایداری پایین هستیم و این‌که میانگین طول عمر برخی از خانواده‌ ها به زیر 5 سال می‌رسد، با بررسی علل و عوامل آن به انتخاب نادرست همسر دست پیدا می‌کنیم.
وی تصریح کرد: اگر در انتخاب همسر دقت، تأمل و نکته‌سنجی بیشتری شود، آن‌گاه مشاجرات و یا طلاق‌ها صورت نمی‌گیرد و ازدواج‌های پایدارتری را شاهد هستیم که در این راه لازم است که به موضوع اشتباهات انتخاب همسر پرداخته شود.
دبیر کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با بیان این‌که امروزه شاهد کاهش میزان ازدواج در کشور هستیم، تصریح کرد: این امر به عدم مسئولیت‌پذیری قشر جوان و شکل گرفتن رقبای ازدواج برمی‌گردد، اما ازدواج‌های شکل گرفته در جامعه دارای مشکلات فروانی هستند که ریشه در انتخاب غلط و عدم آموزش مهارت‌ها و رعایت نکات ارتباطی همسران دارند.
وی ادامه داد: در این راه پرداختن به اشتباهات رایج و خطرناک در انتخاب همسر امری ضروری است و در کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان سعی داشتیم به گزیده‌ای از اشتباهات و آسیب‌ها در ازدواج اشاره کنیم.
سجادزاده افزود: در همین رابطه تابلوهایی با مضمون اشتباهات خطرناک با عناوین و طرح‌های مختلف در سطح شهر اصفهان نصب شده که مجموعه کوچکی از یک سیر نمایشگاه بزرگ‌تر هستند. کل عناوین اشتباهات رایج در ازدواج 40 عنوان هستند که در حال حاضر نزدیک به 8 اشتباه به صورت گزیده در سطح شهر نصب شده است که امیدواریم سایر تابلوها نیز آماده و به مناسبت هفته ازدواج در سطح شهر نصب شود.
دبیر کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان درباره انتخاب موضوع و محتوای این‌گونه تابلوها، ادامه داد: در همین رابطه چندین جلسه اتاق فکر و شورای علمی تشکیل و با بررسی چند منبع علمی و کتب مختلف محتوای تابلوها برگزیده شد.
وی درباره تاثیرگذاری نصب این‌گونه طرح ها در برطرف شدن مشکلات ازدواج جوان‌ها، گفت: نمی‌توان آمار دقیقی در این رابطه ارائه کرد اما تصور می‌شود با توجه به ضرورت موضوع و جذاب بودن طرح‌ها به خوبی در ذهن مخاطب نقش ببندند و تاثیر خود را ایفا کند و امیدواریم پیش‌گیری تاثیرگذاری را بر ازدواج‌های ناموفق بگذارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار