پرداخت غیرحضوری 97 درصدی قبوض برق در استان مرکزی

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از پرداخت غیرحضوری 97 درصدی قبوض برق در استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۳۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، حسین شمسی با بیان اینکه درصد پرداخت غیرحضوری قبوض برق در استان طی 4 ماهه ابتدایی سال جاری به 97 درصد رسیده است، گفت: هم اکنون بسترهای لازم در راستای پرداخت غیرحضوری قبوض برق از طریق دستگاه‌های خود‌پرداز، وب سایت شرکت، سامانه شهاب با شماره تلفن 121 در استان و سامانه ملی 1521 در راستای افزایش رضایتمندی مشترکان فراهم است.

وی ادامه داد: از مشترکان درخواست می‌شود نسبت به پرداخت به موقع و غیرحضوری قبوض برق خود اقدام و این شرکت را در راستای ارتقای خدمات و تامین برق پایدار و مطمئن به ذینفعان یاری کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز با هدف قانونمند کردن این انشعابات، کاهش تلفات، پایدار سازی شبکه و توزیع برق مطمئن انجام می‌شود.

شمسی ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تلفات در شبکه برق، انشعابات غیرمجاز در بخش توزیع است که در سال جاری بیش از یک هزار و 151 انشعاب غیرمجاز جمع آوری شده و 253 مورد از آنها به انشعاب قانونی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد کل مشترکان استان 688 هزار و 115 مشترک است افزود: طی 4 ماهه سال جاری، 4 هزار و 700 مشترک به مشترکان برق استان افزوده شده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی نصب کنتور هوشمند اجرا و تاکنون یک هزار و 500 دستگاه کنتور برق مصارف دیماندی از جمله کشاورزی به کنتور هوشمند قرائت از راه دور تجهیز شده است.

شمسی مکاتبه با صنایع بدهکار، ارگان های دولتی، ارتباط تنخواه و اعتبار توزیع برق شهرستان ها با درصد وصول مطالبات و استفاده از راهکارهای قانونی را از اقدامات اجرایی جهت وصول مطالبات دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار