افزایش 21.8 درصدی اعتبارات شهرستان املش

فرماندار املش از افزایش 21.8 درصدی اعتبارات ابلاغی این شهرستان نسبت به سال قبل خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۳۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،یونس محمودی در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: سال گذشته میزان اعتبارات املش 11میلیارد و500 میلیون تومان بود که این رقم در سال 96 به حدود14 میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی با اشاره به نزدیک بودن هفته دولت اظهار داشت:مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان هرچه سریعترنسبت به اعلام پروڑه های افتتاحی درهفته دولت اقدام کنند.
محمودی در ادامه از آسفالت 15 تا 20 کیلومتر از راههای روستایی مناطق ییلاقی بخش رانکوه املش تا هفته دولت امسال خبرداد.
وی روند احداث مجتمع آب شرب یکهزار مترمکعبی بهشت آباد بخش رانکوه املش را کند خواند و تاکید کرد :دست اندر کاران احداث این پروڑه باید تا هفته دولت امسال این پروڑه را تکمیل و آماده بهره برداری کنند.
فرمانداراملش احداث ساختمان مرکزبهداشت املش رانیزازجمله پروڑه هایی دانست که با وجود اعتبار روند کندی دارد و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواستار پی گیری برای تسریع آن شد.
وی پرداخت 26میلیارد و 500 میلیون تومان از40 میلیارد تومان طلب چایکاران را از جمله مطالبات دیگرمردم املش بیان کرد وافزود:تاکنون 67درصد ازمطالبات چایکاران املشی پرداخت شده و33درصدباقی مانده که باید مدیراداره چای شهرستان املش بیشتر پیگیر باشد.
مقام عالی دولت درشهرستان املش به شهرداران املش ورانکوه گفت:نسبت به تعهدات خود درحوزه پسماند و آسفالت عمل کنند.
فرمانداراملش خوش خلقی وتکریم ارباب رجوع را ازبهترین ویڑگی های یک مدیرلایق عنوان و تاکید کرد:مدیر نباید از انتقادات ناراحت شود زیرا انتقاد سازنده موجب بالندگی است.
محمودی در بخش انتقادات وتذکرات به مدیران اجرایی شهرستان املش گفت:روند اجرایی دولت الکترونیک در املش بسیار کند است و باید مسئوولان این بخش پیگیرتر باشند تا وقت ارباب رجوع تلف وگرفته نشود.
*لزوم محرومیت زدایی از املش
امام جمعه املش نیز دراین جلسه گفت:مدیرباید کارش خروجی مثبت داشته باشد با گذشت دودهه ازشهرستان شدن املش دربخش رفاه اجتماعی ازحد نصاب تعیین شده محرومیم.
محمدصفری قاسم آبادی اظهار داشت: خیلی اسیب درمدیران می بینیم مگرچه آفتی به آنها رسیده است وقتی کمترین تهدیدها در اجتماع متوجه انها می شود سر می خورند و می افتند این نشان می دهد در آنجایی که باید اصلاح می کردیم خوب عمل نکردیم.
وی استمرار سفرهای مسئولان به روستاها را مفید ارزیابی کرد و افزود: در همین سفر اخیری که به روستاهای بالا دست بخش رانکوه داشتیم خیلی از مشکلات کوچک که شاید سالها وجود داشت با ورود مسئولان شهرستان حل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار