مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

بطحایی برنامه کاملی برای 4 سال آینده دارد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان درباره معرفی بطحایی برای وزارت گفت: ایشان سطوح مختلف آموزش و پرورش را طی کرده و در رده های آموزشی و اداری حضور داشته اند، بنابراین شناخت خوبی از مسائل آموزش و پرورش دارند.

کد مطلب: ۶۵۳۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد

محمد تقی‌زاده در گفتوگو با خبرنگار پانا درخصوص معرفی سیدمحمد بطحایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دولت دوازدهم اظهار داشت: مشکلات ما در آموزش و پرورش در 3 بخش اصلی شامل کمبود نیروی انسانی، کمبود منابع مالی و کمبود فضا و تجهیزات آموزشی تقسیم می شود که وزیر آموزش و پرورش باید برنامه جامعی در این زمینه داشته باشد.

وی افزود: این برنامه باید بر اساس شاخص های علمی تدوین شود و دولت هم باید از آن پشتیبانی کند.

آموزش و پرورش اولویت باشد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به این مطلب که مشکلات آموزش و پرورش تنها با انتخاب وزیر خوب حل نخواهد شد گفت: حتی اگر توانمندترین وزیر را انتخاب کنیم تا زمانی که آموزش و پرورش جزو اولویت های دولت نباشد هیچ تحولی ایجاد نمی شود. اگر وزیر خوبی انتخاب کنیم ولی از او حمایت نکنیم مشکلات همچنان پابرجاست.

تقی زاده با اشاره به معرفی محمد بطحایی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش گفت: ایشان سطوح مختلف آموزش و پرورش را طی کرده و در رده های آموزشی و اداری حضور داشته اند، بنابراین شناخت خوبی از مسائل آموزش و پرورش دارند.

بطحایی می تواند موفق شود

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بطحایی از بدنه آموزش و پرورش و نسبت به آن دلسوز است، اگر در رأس قرار بگیرد می تواند موفق باشد لذا اول باید برنامه توسعه کاملی برای این 4 سال داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به مشکلات اصلی دستگاه آموزش و پرورش در زمان حاضر گفت: مباحثی چون سوادآموزی، آموزش دختران به ویژه در مناطق محروم و عشایری، آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش، آسیب های کنکور سراسری و مسائل رفاهی و درمانی کارکنان آموزش و پرورش از جمله مواردی هستند که نیازمند توجه ویژه اند و وزیر آموزش و پرورش باید آن ها را جزو اولویت های برنامه ریزی قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار