آزادی خواه در گفت و گو با پانا:

دولت و رئیس جمهوری به بطحایی اعتماد دارند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از بدنه این وزارت خانه برخاسته است، گفت: "بطحایی" مورد اعتماد دولت و ریاست جمهوری است.

کد مطلب: ۶۵۳۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

احد آزادی خواه در گفت و گو با پانا، در خصوص گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: نقطه مثبت بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش این است که او از بدنه این وزارت خانه و از سیستم آموزش و پرورش برخاسته است.

وی با بیان اینکه بطحایی تجربیات خوبی را در حوزه آموزش و پرورش دارد، ادامه داد: اگر گاهی اوقات به بعضی افراد مشکلاتی را می گیریم به دلیل عدم تناسب تجربه فرد در آن جایگاه است اما بطحایی این تناسب را دارد که با وزارت آموزش و پرورش و سیستم آن اطلاع و آشنایی دارد او از کف این وزارت خانه با داشتن مسئولیت های مختلف اطلاع دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: بطحایی مورد وثوق دولت و مورد تایید ریاست جمهوری است. سال گذشته هم بطحایی مدت کوتاهی سرپرست وزارت آموزش و پرورش بود، که این موضوع یعنی اعتماد دولت و ریاست جمهوری.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمادگی برای ایجاد تحول در وزارت آموزش و پرورش نکته مثبتی است که در بطحایی دیده می شود.

وی همچنین اضافه کرد: این نکات باعث می شود ما به بطحایی اعتماد داشته باشیم.

وی تصریح کرد: کمپین هایی برای مخالفت با بطحایی تشکیل شده که دلیل قاطعی برای مخالفت ندارند لذا در مجموع بطحایی می تواند با توجه به سند تحول بنیادین در وزارت آموزش و پرورش تحول ایجاد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار