مدیرکل پردیس فرهنگیان استان مرکزی به پانا خبر داد:

اهدای مدال های دانشجو معلمان استان فارس به فرزند شهید حججی

مدیرکل پردیس فرهنگیان استان مرکزیی گفت: دانشجو معلمان استان فارس در حرکتی زیبا مدال ها و کاپ قهرمانی کسب شده خود در بیست و سومین المپیاد دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان را به فرزند شهید مدافع حرم محسن حججی و تمام مدافعان حرم تقدیم کردند که این حرکت نشان داد معلمان آینده ما معلمان بزرگی خواهند بود.

کد مطلب: ۶۵۲۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد

سعید فخاری در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی افزود: این المیپاد در 6 رشته و رزشی به میزبانی شهرستان اراک برگزار شده است.

وی در رابطه با اعلام نتایج 6 رشته المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دختر اظهار داشت: در رشته فوتسال استان های اصفهان، فارس و تهران به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مدیرکل پردیس فرهنگیان استان مرکزی بیان کرد: در رشته بدمینتون تهران مقام اول، اصفهان دوم و خراسان رضوی و فارس مشترکا مقام سوم این المپیاد را به دست آوردند.

فخاری افزود: در رشته تنیس روی میز خراسان رضوی اول، فارس دوم و تهران و یزد مشترکا عنووان سوم را کسب کردند.

مدیرکل پردیس فرهنگیان استان مرکزی گفت: در رشته تکواندو تهران،کرمانشاه و اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم این مسابقات را به دست آوردند.

فخاری اضافه کرد: در رشته دو و میدانی اصفهان به عنوان تیم اول، تهران تیم دوم و خراسان رضوی به عنوان تیم سوم مسابقات معرفی شدند.

وی ادامه داد: در رشته والیبال تهران اول، فارس دوم و اصفهان سوم شد.

مدیرکل پردیس فرهنگیان استان مرکزی گفت: المپیاد ورزشی دانشجو معلمان پسر نیز از 24 مرداد ماه جاری در اراک آغاز می شود و تا 31 مرداد در 6 رشته ورزشی ادامه دارد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار