معلمان البرزی برای احتساب سوابق کاری به آموزش و پرورش مراجعه کنند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت که معلمان رسمی این استان که دارای سابقه حق التدریسی هستند برای احتساب سنوات خود به اداره های آموزش و پرورش مراجعه کنند.

کد مطلب: ۶۵۲۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا از استان البرز ، مراد مالمیر گفت : به استناد قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی لازم است همه معلمان البرزی که دارای سابقه حق التدریسی هستند در کوتاهترین زمان به اداره های آموزش و پرورش استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه بخشنامه احتساب سنوات به همه مدارس البرز ارسال شده است، اظهار کرد: برای بررسی و محاسبه دقیق سوابق معلمان حق التدریسی در اداره های آموزش و پرورش این استان یک کارگروه ویژه نیز تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه این بخشنامه مشمول شاغلین می باشد، خاطر نشان کرد: بازنشسته های قبل از تاریخ 5 اردیبهشت ماه 96 مشمول این طرح نمی شوند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: معلمانی که در مدارس غیر انتفاعی اشتغال به کار داشته اند مشمول این قانون نمی شوند.
مالمیر با اشاره به اینکه اداره های آموزش و پرورش شهرستان ها و نواحی موظفند، فرم شماره 3 را به رویت همه معلمان البرزی برسانند، یاد آور شد: این بخشنامه باید حتی به رویت معلمانی که در وضعیت مرخصی بدون حقوق ، زایمان، مامور به تحصیل، خدمت نیمه وقت بانوان، ماموریت به سایر دستگاه و انتقال موقت خروجی هستند برسد و پس از تکمیل فرم ،اخذ امضاء و مثبوت به شماره دبیرخانه در پرونده پرسنلی ضبط شود.
وی تکمیل فرم شماره یک را برای احتساب سنوات حق التدریسی در قالب این طرح ضروری دانست و افزود: با ارائه درخواست کتبی و تائید ایام حق التدریس از سوی اداره های آموزش و پرورشی که ابلاغ حق التدریس آنان صادر گردیده است باید نسبت به تکمیل فرم شماره 2 اقدام کنند.
وی ادامه داد: فرم شماره 2 مربوط به پرداخت کسور بازنشستگی سهم کارمند و دولت به صورت نقد یا تعهد به پرداخت اقساط می باشد که توسط ذی نفع باید به طور کامل پرداخت شود تا پس از تائید صندوق بازنشستگی کشوری جزء سوابق خدمت و بازنشتگی افراد محسوب شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز بیان کرد: مبنای پرداخت کسور بازنشستگی صندوق کشوری حداقل حقوق یا دستمزد سال 96 به میزان 10350000 ریال و صندوق بازنشستگی 9299310 ریال می باشد.
مالمیر مدارک لازم برای احتساب سنوات معلمان حق التدریسی را شامل درخواست کتبی ' فرم شماره یک' ، ابلاغ های سال های اشتغال با عنوان حق التدریس که به تائید مقام ذی صلاح رسیده باشد، گواهی انجام کار، فرآیند اجرایی محاسبه سنوات حق التدریس، تکمیل فرم شماره 3 ذکر کرد.
وی از تحویل مدارک و فرم های تکمیل شده توسط متقاضی به مدیر مدرسه، بررسی و تطبیق و ارسال مدارک توسط مدیر آموزشگاه به اداره محل خدمت، بررسی و تائید مدارک و فرم شماره 2 توسط کارگروه منطقه و تعیین بدهی توسط کارگروه و ابلاغ به متقاضی برای پرداخت به عنوان دیگر مدارک مورد نیاز در این طرح قانونی که مصوب 27 بهمن ماه سال 95 مجلس شورای اسلامی است نام برد.
وی مهلت قانونی ارائه درخواست تکمیل شده برای بهره مندی از مزایای این طرح را تا پنجم اردیبهشت ماه 97 در استان البرز عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار