بازدید از پایگاه انتخاب رشته کنکور شهرستان پیربکران

مدیر آموزش و پرورش پیربکران گفت: هدف از ایجاد پایگاه‌های مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری توسط آموزش و پرورش، ارائه مشاوره‌ و کمک به داوطلبان در انتخاب رشته و هدایت تحصیلی آنها در راستای کسب موفقیت‌های تحصیلی است.

کد مطلب: ۶۵۲۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از پیربکران، در بازدید مرکز پایگاه انتخاب رشته کنکور، رییس اداره با اشاره به اعلام نتایج کنکور سراسری سال 96 بیان کرد: هدف از ایجاد پایگاه‌های مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری توسط آموزش و پرورش ارائه مشاوره‌ و کمک به داوطلبان در انتخاب رشته و هدایت تحصیلی آنها در راستای کسب موفقیت‌های تحصیلی است .

وی با بیان اینکه مشاوران با تجربه در پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور حضور دارند، گفت: مشاوران به جهت اینکه در طول سال تحصیلی با دانش آموزان منطقه در تماس بوده اند، با ویژگی‌های فردی و خانوادگی آنان آشنا هستند و به راحتی می توانند در انتخاب رشته آنها را یاری کنند.

گفتنی است روز شروع فعالیت پایگاه‌ها همزمان با روز اعلام نتایج آزمون ورودی 96 از طرف سازمان سنجش و زمان فعالیت از ساعت 8.30 صبح تا 12:30 و طی مدت مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان است .

اطلاع از میزان علاقه دانش آموزان، استعداد و نظر خانواده، آشنایی با نمره، رتبه، گروه و اولویت بندی، آشنایی با دانشگاه های کشور و آشنایی با رشته های دانشگاهی از جمله فعالیت این پایگاه جهت انتخاب رشته کنکور سال 96 می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار