به همت جمعیت علمی جهادی مهرپویان؛

همایش انتخاب رشته کنکور سراسری 96 در رودان برگزار شد

همایش انتخاب رشته و تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری 96 با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودان در سالن شیخ طوسی رودان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۵۲۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، عبدالله عبدی بحرینی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودان در همایش انتخاب رشته کنکور سراسری 96 گفت: جمعیت علمی جهادی در راستای فرمایش مقام معظم رهبری آتش به اختیار با فکر و تامل جمعی گروهی از دانشجویان در راستای اساسی ترین کار خیر یعنی صدقه جاریه و بحث آموزش که از مهم ترین زیر ساخت های جامعه است تشکیل شده است و فعالیت می کنند.

عبدی بحرینی در ادامه افزود: انتخاب رشته از جمله مهم ترین انتخاب های دانش آموزان است که به اختیار خود فرد انجام می شود و باید به تمام نکات این مسیر توجه شود و علاقه و نتیجه کار در نظر گرفته شود و انتخاب رشته مناسب انجام شود.

همایش انتخاب رشته در راستای تامین هزینه های مرمت مدارس بجگ و سیزه برگزار شد

مرتضی بلالی مدیر جمعیت علمی جهادی مهرپویان در این همایش گفت: جمعیت علمی جهادی مهرپویان با حضور جمعی از فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه های برتر کشور در راستای ارتقای سطح آموزش دانش آموزان روستایی تشکیل شده است.

وی افزود: این جمعیت از زمان شروع فعالیت های خود بیش از 10 کلاس درس را در روستاهای شهرستان تجهیز و مرمت کرده است.

بلالی خاطر نشان کرد: این همایش با هدف ایجاد پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری با همکاری موسسه قلم چی در راستای تامین هزینه های تجهیز و مرمت مدارس ابتدایی چندپایه روستای بجگ و سیزه برگزار شد.

لازم به ذکر است در این همایش از 21 نفر از نفرات برتر کنکور 96 از سوی موسسه کمال دانش تقدیر شد، که 8 نفر از این دانش آموزان دارای رتبه زیر 1000 بوده اند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار