مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان اردبیل خبرداد:

اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم اردبیل

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم و روستایی استان اردبیل اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۶۵۲۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، حسین دشتی گفت: اهالی خیر دهستان دولت‌آباد ۱۰۰ تن گندم را برای امور خیریه در قالب زکات سهم الفقراء اهدا کردند که ارزش ریالی گندم اهدایی بیش از یک‌ میلیارد ریال برآورد شده است که بر اساس نیات خیران هزینه خواهد شد .

وی با بیان اینکه کشاورزان و خیران شهرستان نمین تا کنون بیش از ۱۴۸ میلیون ریال زکات پرداخت کرده‌اند، افزود: زکات جمع آوری شده در همان محل و روستاهای مؤدی زکات هزینه می‌شود و ریالی از آن به سایر مناطق استان و شهرستان‌های دیگر اختصاص نمی‌یابد .

دشتی بیان کرد: مردم خیر شهرستان نمین بیش از دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال امسال به خانواده‌های تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر کمک کرده‌اند و نیز خیران نمینی حدود ۷۰۰ میلیون ریال نیز در قالب صدقه به اقشار بی‌بضاعت کمک کرده‌اند .

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان تصریح کرد: آگاهسازی و اطلاع‌رسانی مردم در زمینه پرداخت زکات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که انتظار می‌رود مسئولان، مبلغان دینی، روحانیان، دهیاران و اعضای شوراهای روستایی در این زمینه گام‌های بلندتری برداشته و مردم را نسبت به اهمیت به جا آوردن فریضه واجب زکات ترغیب و تشویق کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار