سرپرست دانشگاه فرهنگیان در اختتامیه مسابقات تنیس روی میز:

پیام المپیاد ورزشی تربیت ورزشکار برای لذت بردن از ورزش است

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: پیام المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان تربیت ورزشکار برای لذت بردن از وزش است و تنها ورزشکار بودن دانشجو معلمان کافی نیست.

کد مطلب: ۶۵۲۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، فخاری در اختتامیه مسابقات تنیس روی میز بیست و سومین دوره المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان که در اراک برگزار شد افزود: استان مرکزی میزبان خوبی برای برگزاری این مسابقات بود و روند برگزاری مسابقات به گونه ای رقم خورد که نقاط قوت بیشتر از نقاط ضعف بود.

سرپرست فنی تنیس روی میز بیست و سومین دوره المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: این مسابقات با شرکت 18 استان برگزار شد که 14 مسابقه در بخش تیمی،48 نفر به صورت انفرادی و 16 تیم دو نفره برای دوبل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

خلوصی اظهار داشت: در این مسابقات 29 رقابت تیمی، 47 رقابت انفرادی و 15 رقابت دو نفره انجام پذیرفت که در بخش تیمی استان های خراسان رضوی، فارس و تهران به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در بخش انفرادی منصوره اصفهانی از کرمانشاه اول، معصومه حیدری از تهران دوم و فاطمه السادات ناصری از همدان به همراه فاطمه شعبان مایانی از تهران مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

سرپرست فنی تنیس روی میز این دوره از مسابقات گفت: در بخش دوبل سارا یزدی خواه و عالیه حسین زاده از اصفهان اول،فائزه حمیدیان و منوره حسنی شاهرخ از خراسان رضوی دوم و فرنوش ملیانیان و مریم گنجی از اصفهان به همراه سارینا گلستانه و فاطمه اسماعیل پور از فارس مشترکا مقام سوم این مسابقات را به دست آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار